fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר האופוזיציה בחדרה יניב דרי נפגש עם בני גנץ

יניב דרי. צילום: רועי שושן
יניב דרי. צילום: רועי שושן

יו"ר האופוזיציה יניב דרי נפגש לאחרונה עם המועמד לראשות הממשלה בני גנץ לשיחה בת שעתיים, שהוגדרה על ידי שני הצדדים כטובה ופורייה.

השניים דנו בין היתר ב"שכונת הותמ"ל" המתוכננת להיבנות במזרח העיר, ובתוכנית להקמת שדה תעופה בסמוך. דרי הסביר את הבעיות שיעוררו תוכניות אלו  לרווחת התושבים וכיצד הן עומדות ביחס לפיתוח העיר חדרה ולתוכנית המתאר שלה.

יניב דרי ובני גנץ
יניב דרי ובני גנץ

דרי מסר את התרשמותו מהפגישה עם גנץ בפוסט שכתב: "לאחר תהליך עבודה והכנה, נפגשתי השבוע עם בני גנץ, יו"ר תנועת חוסן לישראל. העברתי לו לפני הפגישה חומרי רקע והסבר מפורט על הבעיות של העיר חדרה ובפרט התוכנית להקמת שדה תעופה במזרח העיר ותוכניות המדינה להקמת שכונת הותמ"ל  עם כ 6,500 יחידות דיור במזרח העיר ללא תשתיות ובאופן שיפגע אנושות בשירות לתושבי חדרה. מעבר לכך שוחחנו ארוכות גם על נושאי החינוך והתשתיות, שיכולות לקדם את הנגשת העיר אל המרכז וגם ביכולת של העיר להביא תעשיות וחברות לכאן, בעיקר סביב הפוטנציאל של האנרג'י פארק ומתחם חד/1800 (הרחבת אזור התעשיה הישן של חדרה).

"שמחתי לראות אדם שמבין את החשיבות בהתאמת צרכי המדינה לצרכי המקום ובאי הכפפת האינטרס המקומי אל מול אינטרס המדינה. אני מאמין שנוכל להסתייע רבות בשיתוף הפעולה עם בני גנץ בכדי לקדם את האינטרסים העירוניים של חדרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות