fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

800 שוטרים פשטו על עברייני רכוש וסמים

סמים. צילום אילוסטרציה
סמים. (צילום אילוסטרציה)

היום (שלישי) לפנות בוקר פשטו 800 שוטרי מחוז מרכז וכוחות נוספים בהובלת מפקד ימ"ר מרכז נצ"מ יגאל בן שלום על בתיהם של 100 עברייני רכוש וסמים. בעשרת החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שני סוכנים שגויסו על ידי מחלק סוכנים בימ"ר, אשר פעלו בערים: נתניה, ראשל"צ, ת"א, רחובות, אשדוד, שדרות, ב"ש, קלנסואה וטייבה.

הסוכנים מיקדו את פעילותם לאור ניתוח מעללי הפשיעה שאפיינו את המחוז בעת האחרונה כנגד עברייני רכוש, התפרצויות לבתים וכנגד סוחרי סמים. בעת הפעלתם חשפו הסוכנים ארבעה כנופיות שונות של פורצים לדירות: סה"כ 17 חשודים אשר גנבו תכשיטים, כספות וכסף מזומן וכן הפלילו 90 סוחרי סמים בערים אלו.

מתוך העצורים ישנם 20 חשודים שהוגדרו כיעד אדם לפיצוח ע"י הימ"ר ותחנות המחוז בגין מעורבותם הרבה בפשיעה, מעצרם צפוי להשפיע ישירות על רמת הפשיעה בישובי המחוז. במקביל למעצרים בוצעה אכיפה כלכלית מסיבית במהלכה חולט רכוש רב ומגוון רכבים,חשבונות בנק וכו'.

מפקד מחוז מרכז ניצב בנצי סאו שנתן את הפקודה להוצאת המבצע לפועל שם לעצמו כמטרה ביום היקלטו לתפקיד ליצור שינוי דרמטי בתופעת הפשיעה ובמגמותיה במטרה להשפיע בצורה אפקטיבית ומשמעותית על תחושת הביטחון האישית והקהילתית וכן על איכות החיים של תושבי המחוז ומבקריו.

לציין כי המהלך בהפעלת הסוכנים בתחומים נוספים מעבר לארגוני פשע וסמים כדוגמת רכוש מאותת כי בכוונת מפקד המחוז ושוטריו להפעיל את כל הכלים והיחידות ,ביניהם המתקדמים ביותר כלפי כל תופעת פשיעה שמטרידה באופן ישיר את התושבים.

החשודים יובאו להארכת מעצר בבית המשפט שלום ראשל"צ ובבית המשפט שלום פתח תקווה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות