fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יכולתם לנחש את זה: 22.2.2022 הוא יום עמוס במחלקת היולדות בהלל יפה

האמהות לא תכננו, אבל ככה יצא, ועשר לידות תוך שש שעות באו בתאריך הסמלי והמיוחד - ואת יום ההולדת שלהם אף אחד לא ישכח
ליז מלכה ושחר ממן לצד ביתם הבכורה שנולדה ב- 22.2.22 בהלל יפה. צילום: דוברות הלל יפה

התאריך הנוצץ יצא על יום שלישי, שעליו נאמר פעמיים כי טוב, וזוגות רבים בחרו תאריך סמלי זה כדי לעמוד תחת החופה ולהינשא. את התינוקות אף אחד לא שאל, ובכל זאת תוך שש שעות מרגע התחלף התאריך באו לאויר העולם עשרה תינוקות בחדר הלידה בהלל יפה. ולא, אף אחת מהאימהות לא תכננה ללדת דווקא בתאריך הזה.

ליז ושחר מחדרה עומדים לצד העריסה של בתם הבכורה במבטי הערצה ששמורים לפלא שזה עתה נולד. "תאריך היעד היה בכלל עוד 3 שבועות", הם צוחקים, "אבל לה היה כנראה דחוף להיוולד גם בתאריך יפה. היא פספסה רק בשש דקות גם את השעה שתיים לפנות בוקר".

מלבדם, עוד תשע נשים ילדו בחדרי הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה החל מחצות ולפני השעה שש בבוקר, כולן בלידה רגילה, ובכולן תינוקות שהקדימו את המועד המשוער – מי בשלושה שבועות ומי בשבוע.

שומלי פאטמה מחדרה מספרת שבתה הקדימה להיוולד בשבוע 36, אבל היא מסכמת את חווית הלידה בחיוך רחב, בהודיה לצוות ובאמירה עליה מסכימות גם שאר האימהות ש"מה שחשוב זה לא התאריך, אלא שהילדה בסדר והכול עבר בשלום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות