fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקלה במקררים במתחם חיסוני הקורונה. התוצאה: תורים גדולים ואיומים על הכתבת

למוזמנים לקבלת החיסון, שנאלצו להמתין כחצי שעה ויותר, נאמר שמדובר בתקלה. מבלי לפרט
מתחם חיסוני הקורונה של הכללית בחדרה | צילום: איילת קדם
מתחם חיסוני הקורונה של הכללית בחדרה | צילום: איילת קדם

יש תקלה

מתחם חיסוני הקורונה של קופת החולים הכללית, בקניון הסנטר פארק בחדרה. השעה: שלוש אחר הצהריים. כתבת חדשות חדרה, מגיעה להתחסן. בתור שנקבע מראש. לאחר העברת הכרטיס המגנטי במכשיר המיועד לכך, מסתבר שלא מקריאים במספר שניתן לה.  היא ממתינה כרבע שעה. אבל כלום לא קורה. לשאלה מדוע זה כך, ניתנות תשובות מתחמקות. ובינתיים, התור הולך ומתארך.

אחת מנשות הצוות במקום, אומרת כי מדובר בתקלה. לשאלה העיקשת באיזה סוג של תקלה מדובר, ומתי ניתן יהיה להתחסן, היא אומרת שאינה יודעת. "צריך להמתין".

ההמתנה מתארכת לכעשרים דקות. והפעם, משנשאלת אשת צוות אחרת את אותה שאלה עצמה, התשובה קצת שונה ועמומה. "זה בגלל החיסונים, צריך להביא אחרים". לשאלה האם נגמרו מנות החיסון? ועד מתי צריך לחכות? היא אומרת שאינה יודעת.

כתבת חדשות חדרה מצלמת את מתחם החיסונים. ולאחר מכן יוצאת החוצה ומצלמת צילום נוסף. אלא שבשלב הזה, מתלהטות הרוחות. אחד מאנשי הצוות, אח במקצועו, מורה לה למחוק את התמונה. שבה מצולם גם הוא עצמו, עטוי במסיכה, ליד התור בכניסה. משהיא מסרבת, מתחילים האיומים.

 

מתחם הסנטר פארק שבו ניתנים חיסוני הקורונה | צילום: איילת קדם
מתחם הסנטר פארק שבו ניתנים חיסוני הקורונה | צילום: איילת קדם

 

איומים והפחדות

איש הצוות, מטלפן למשטרה. אך בטלפון, נמסר לו כי מותר לצלם. הפתרון: ענישה. איש הצוות, מדריך את השומרים בכניסה. ופוקד עליהם שלא לתת לה להכנס ולקבל את החיסון המיוחל.

במקביל, נחלצים שני אזרחים לעזרתו. אחד מהם, גבר בשנות השלושים לחייו המעיד על עצמו כי הוא עובד בתקשורת, מתקרב באופן מאיים וכוחני ודורש ממנה להראות תעודת עיתונאי. כתבת חדשות חדרה, מסרבת כמובן לפקודתו. הגבר האלים לא נרגע ומסכם: "משעמם לך, לכי חפשי את החברים שלך". את דבריו, מגבה אישה אלמונית וחורצת: "את ממש מסכנה".

העניין נפתר, רק תוך שיחה עם הדוברת. רק אז, ניתן לכתבת להיכנס פנימה. "הייתה איזושהי תקלה עם המקררים", נאמר לחדשות חדרה. "סידרו אותה. הכל בסדר. החיסונים תקינים ואנחנו ממשיכים לחסן".

בפנים, במהלך החיסון, מגלה האחות: "עצרנו את החיסונים, כי רצינו לראות שהם בסדר".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות