fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנופת הבנייה בנתניה נמשכת: אירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט 'סטורי' של קבוצת דוד אזולאי בו יבנו 300 יח"ד ב-3 מגדלי רבי קומות יוקרתיים בלב נתניה

עשרות אנשים הגיעו לאירוע הנחת אבן הפינה שאשר נערך במעמד ראשת העיר נתניה; פרויקט 'סטורי' של קבוצת דוד אזולאי צפוי לשנות את פניה של השכונה ומטרתו לענות לביקושים הגוברים לנכסים בנתניה
אירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט 'סטורי' בנוכחות ראש העיר | צילום: גדי סיארה

אמש (14.07) עשרות מוזמנים, ביניהם ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג ומהנדס העיר נתניה ארז טל, הגיעו לשכונת גלי ים בנתניה לאירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט 'סטורי' אותו יוזמת ומבצעת קבוצת דוד אזולאי.

במסגרת פרויקט 'סטורי' יבנו כ-3 מגדלי רבי קומות (שניים בני 26 קומות ואחד בן 20 קומות) אשר יכללו 300 יח"ד ברחוב בן צבי בשכונת גלי ים בנתניה. המוזמנים נהנו ממגוון מזון בשרי כמו גם ממפרט אלכוהול עשיר שכלל קוקטיילים.
לאחר ההתכנסות, עלו לנאום מרים פיירברג – ראשת העיר נתניה, דוד אזולאי – מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי וארז טל – מהנדס העיר נתניה. לאחר הנאומים נהנו המוזמנים מהופעה מיוחדת של הזמר אבנר גדסי.

בנוסף ל-300 יח"ד, פרויקט 'סטורי' יכלול כ-2000 מ"ר מסחר ובניין אולמות לרווחת ולשימוש הדיירים. עלות הקמת הפרויקט נעמד בכ-650 מיליון ₪. המגרשים עליהם יבנו המגדלים נקנו בעלות כוללת של 295 מיליון ₪ כאשר עלות ההקמה של הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון ₪. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים א. פריאון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ.

תמהיל דירות כולל מגוון של 3,4,5 חדרים כאשר רוב המרפסות פונות מערבה עם נוף לים. התוכנית המהווה תשתית תכנונית להמשך התפתחותה של נתניה, תוך תוספת משמעותית לחיזוק העירוניות המתחדשת באזור הכוללת את השכונות הוותיקות, רמת ידין שממזרח ונאות שקד שמדרום, וכן בדגש על עירוב שימושים בשדרות בין צבי ושמחה ארליך. התוכנית כוללת היצע מגוון של סוגי דירות, כמו גם מענה לצורך במוסדות ציבור על-עירוניים ופארקים לרווחת התושבים.

דוד אזולאי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת דוד אזולאי: "זהו אחד הפרויקטים הבולטים שלנו בשנים האחרונות, שיבוצע בעלות כוללת של למעלה מחצי מיליארד שקל. קבוצת דוד אזולאי מגיע לפרויקט הנוכחי בשכונת גלי ים לאחר שורה של פרויקטים מוצלחים ביותר שהוצאנו לפועל בנתניה והוא מהווה בשורה אדירה לתושבי נתניה והוכחה לתנופה האדירה שחווה העיר במהלך השנים האחרונות. פרויקט סטורי יאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה במחירים נוחים ויעניקו לרוכשים את כל מה שיש לעיר נתניה להציע".

אודות קבוצת דוד אזולאי:

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות בעיר ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקרית השרון "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני 4 דונם והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים. באחרונה הושלם בהצלחה פרויקט נוסף בשכונת אגמים 3 של משרדים בשילוב 6000 מ"ר של מסחר אשר נבנה על מגרש בגודל 5 דונמים המהווה לאבן שואבת עבור לתושבי השכונה.


קבלן, יזם או מתווך נדל"ן? הצטרף עכשיו לחבילת הפרסום המשתלמת עבורך >> לחצו כאן<< 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות