fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכנון שלב ב' בשדרוג רחוב הנשיא בחדרה יצא לדרך

מכניסים צבע לרחוב הנשיא: לאחר שהושלם שדרוג רחוב הנשיא במקטע הרחוב שבין רחוב רוטשילד לרחוב הגיבורים משני צדיו, אישר ראש העיר ניר בן חיים את המשכו של השדרוג מרחוב הגיבורים ועד לכיכר התשעה
ניר בן חיים עם רומן גישר ושי ברכה ברחוב הנשיא. צילום: עיריית חדרה

לרגל השלמת שדרוג המקטע הראשון ברחוב הנשיא, הגיע ראש העיר ניר בן חיים לסיור מקצועי במקום בהשתתפות מנהל אגף שפ"ע בוריס קוסינובסקי וצוות האגף, סגן ראש העיר רומן גישר וחבר המועצה שי ברכה שהוביל את נושא שדרוג הרחוב. הצוות הגיע כדי להתרשם מהמקטע ששודרג ולבחון את התכנון של הרחבת השדרוג עד לכיכר התשעה משני צדיו של רחוב הנשיא. במהלך הסיור נתן ראש העיר את ברכתו לביצוע המשך השדרוג.

הפרויקט, המתבצע בהובלתו המקצועית של אגף שפ"ע, יכלול כמו במקטע הראשון, את החלפת המדרכות, התקנת מתחמי ישיבה מעוצבים, הצללות, גינון מעוצב בצמתי הרחובות, תאורה אדריכלית, והסרת מפגעים קיימים ברחוב.

מדובר בפרויקט ששם דגש על שיפור חזות העיר ושיפור חוויית השהות והבילוי ברחוב, בפרט באזור העסקים הראשי המהווה את עמוד השדרה של העיר, זאת במטרה לחזק את בתי העסקים בפרט ולהחיות את מרכז העסקים העירוני בכלל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות