fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב ואדי ערה דרס שוטרת ונמלט מהמקום

המשטרה בקשה היום את הארכת מעצרו של החשוד בדריסה עד תום ההליכים נגדו

דרס ונמלט

חטיבת התביעות של משטרת ישראל, הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב ערערה, שבואדי ערה. בחשד שדרס שוטרת בכביש 65, כשהיא עמדה מולו. ולאחר מכן, נמלט מהמקום.

המשטרה פתחה בחקירה במקרה זה, עוד לפני כשבוע. עם קבלת דיווח בדבר חשוד- שדרס שוטרת בכביש 65.

מהחקירה עולה, כי בעת שהשוטרת ביצעה אכיפה של עבירות מהירות באמצעות ממל"ז, על כביש 65, היא סימנה לחשוד לעצור את רכבו. וזאת, לאחר שנקלט באמצעות מכשיר הממל"ז. כשהוא נוהג במהירות של 123 קמ"ש. כאשר המהירות המותרת לקטע כביש זה, הינה 90 קמ"ש בלבד.

החשוד, האט את רכבו. תוך שהוא מתקדם לעבר השוטרת. ועם הגיעו לשוטרת, שעמדה מולו, האיץ את מהירות נסיעתו. ובכך פגע בה, באמצעות חלקו הקדמי של רכבו. וגרם לה לחבלות.

הנאשם, המשיך בנסיעה פרועה. גם לאחר שהשוטרת דלקה אחריו בכביש 6, וכרזה לו לעצור את רכבו. עד שלבסוף עצרו אותו שוטרים, במחסום משטרתי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. והבוקר, כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום. בגין עבירות של נהיגה פוחזת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש והפרעה לשוטר. בנוסף, הגישה המשטרה בבית משפט השלום בחדרה- בקשה למעצרו, עד תום ההליכים נגדו.

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות