fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני מפרי בידוד נתפסו על ידי המשטרה: בגבעת אולגה ובחריש

המשטרה ממשיכה באכיפה. חולה קורונה המחוייב בבידוד, נתפס בחוף אולגה. חולה קורונה נוסף נלכד בחריש, כשברכב שלושה אנשים נוספים
ניידת משטרה | צילום: דוברות משטרת ישראל

האכיפה של משטרת ישראל נמשכת

במסגרת האכיפה שמבצעת המשטרה בימים אלה, לשם מיגור נגיף הקורונה, נתפסו שני חולי קורונה בחדרה והסביבה ביומיים האחרונים.

אתמול, יום שבת, איתרה המשטרה ביישוב חריש  במבצע האכיפה חולה קורונה מאומת שאמור לשהות בבידוד. חולה הקורונה, נסע ברכב. שבו נסעו שלושה אנשים נוספים, כולם ללא מסיכות. החולה המאומת, תושב אחד היישובים בשרון, 18, נקנס ב-5000 שקלים בגין הפרת הבידוד. הנוסעים הנוספים ברכב, שנסעו ביחד איתו, קבלו קנסות של 500 שקלים כל אחד. בגין העובדה שחרגו מהגבלות הסגר הכללי. הם חוייבו  על ידי המשטרה לנסוע באופן מיידי לבתיהם.

היום, יום ראשון, איתרה המשטרה במסגרת האכיפה של משטרת ישראל חולה קורונה מאומת בסמוך לרכב בחוף. המשטרה, שהגיעה לחוף כדי לבצע  את האכיפה, גילתה שם שני רכבים העומדים זה לצד זה. כשבקשו מהנהגים את פרטיהם, גילו כי האחד מהם, 20 הוא חולה מאומת. תושב היישוב בקה אל גרבייה. שהפר את תנאי הבידוד. ברכב השני, נמצאה תושבת חדרה, שהפרה את תנאי הבידוד. שבו היא אמורה להימצא בימים אלה.

לשני הנהגים, נרשמו על ידי משטרת ישראל במבצע האכיפה  קנסות בסך 5000 שקלים ו-500 שקלים, בהתאמה. והשניים נדרשו על ידי המשטרה לשוב לבתיהם.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס
כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות