fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקורונה גם מבריאים: שני חולים הבריאו ושוחררו מהלל יפה

מהמרכז הרפואי נמסר כי שני גברים בשנות ה-60 לחייהם מאזור השרון החלימו לחלוטין ושוחררו היום לבתיהם
המרכז הרפואי הלל יפה | חולי קורונה | צילום: באדיבות הלל יפה
המרכז הרפואי הלל יפה | חולי קורונה | צילום: באדיבות הלל יפה

תקווה לעתיד? אולי. בינתיים אפשר להשתתף בשמחתם של שני מטופלים שחלו בקורונה, ואחרי שבוודאי עברו ימים לא קלים חוזרים כעת הביתה. כך נודע היום (ב') מהמרכז הרפואי הלל יפה.

המרכז הרפואי הלל יפה שמח להודיע כי שני מטופלים שהיו מאושפזים במחלקה לזיהומיות א' המיועדת לחולים בנגיף הקורונה השתחררו היום מהמחלקה לאחר, שתוצאות המשטחים שניטלו מהם בימים האחרונים חזרו שליליות. מדובר בשני גברים, כבני 60 מאזור השרון (מספרי חולים 229 ו- 300) – כך נמסר מבית החולים.

במרכז הרפואי הלל יפה מאושפזים כעת עשרה מטופלים, תשעה במצב קל ואחד במצב בינוני.

למרות הקורונה: בחינות הבגרות יתקיימו השנה

על רקע התפשטות הקורונה, ממשיך משרד החינוך לנקוט בשורה של צעדים שיבטיחו את שגרת הלימודים של תלמידי החטיבה העליונה. בתוך כך, הוא נערך לקיים את בחינות הבגרות בכיתות יא- ו-יב תחת המגבלות הקיימות. ביום ראשון העלה המשרד את הנושאים עליהם ייבחנו תלמידי כיתות יא' ו- יב' ב-49 מקצועות בגרות; חובה ובחירה. מקצועות אלה כוללים את הנושאים עליהם ייבחנו התלמידים בבחינת הבגרות. המיקוד נועד לאפשר לתלמידים למקד את הלמידה שהתבצעה לאורך כל שנת הלימודים עד להחלטה על סגירת בתי הספר.

ביום שלישי הקרוב (ה-24.3.2020) יפרסם המשרד את מועדי לוח הבגרויות החדש. המשרד ימשיך לעדכן באופן שוטף את ציבור המורים והתלמידים בנוגע לכל מידע חדש הקשור לבגרויות.

הקליקו כדי לראות את כל פריסת 49 המקצועות, חובה ובחירה.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות