fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקן העבר ומאמן הכדורעף ליאור שמואלי נפטר בגיל 56

לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

אבל כבד ירד השבוע על מועדון הכדורעף מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר עם מותו הפתאומי של שחקן העבר ומאמן הכדורעף ליאור שמואלי והוא רק בן 56.

שמואלי החל את דרכו כשחקן בקבוצת הכדורעף  המיתולוגית של "הפועל שער העמקים" ומאוחר יותר הצטרף לקבוצת הגברים של מכבי חדרה אשר לימים התאחדה עם מנשה ועמק חפר וכיום משחקת בליגת העל לגברים והעתיק את מגוריו לפרדס-חנה השכנה.

לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)
לנה יקימצ'וק (צילום: גדעון רוזנשטיין)

במקביל להיותו שחקן פעיל, החל ליאור לאמן קבוצות נוער בחדרה, במנשה ובעמק חפר. לפני שלוש שנים החל לאמן בבית הספר החקלאי בפרדס חנה את קבוצות הכדורעף של מועדון הספורט, קבוצות הזוכות להצלחה רבה במסגרת ליגות התאחדות בתי הספר. הלווייתו של ליאור התקיימה ביום שני בבית הקברות קיבוץ שער העמקים כשמאות רבות מלווים אותו בדרכו האחרונה.

על הפרקט חזרה השבוע קבוצת הנשים של המועדון המאוחד למסלול הניצחונות עם ניצחון ביתי על אס"א באר שבע בתוצאה 0:3. בנות מנשה/חדרה/עמק-חפר הפגינו עליונות מוחלטת  והשיגו ניצחון חלק המקנה להן מקום כמעט בטוח בבית העליון. בשורות המנצחות הצטיינה לנה יקימצ'וק.

קבוצת הגברים יצאה ביום שישי למשחק חוץ מול מועדון ספורט עילבון והפסידה בתוצאה 3:2. 500 צופים מקומיים מלאו כל פינה באולם והמשחק ששודר ישירות בערוץ הספורט הניב דרמה, מהפכים ובסיום אכזבה לקבוצת מנשה/חדרה/עמק-חפר אשר חזרה מפיגור 1:0 ליתרון 2:1 אך בסיום נוצחה בתום מותחן 3:2. במשחק הבא תארח הקבוצה את מכבי הוד השרון כאשר רק ניצחון ישאיר סיכוי להיכנס לבית העליון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות