fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב בהפרעה

לרחוב אוסישקין בחדרה, נכנס האוטובוס פעם בשעה. השבוע, כבר הייתה שם משטרה
רחוב אוסישקין השבוע \ צילום: איילת קדם
רחוב אוסישקין השבוע צילום: איילת קדם

"אני כבר שעה בחוץ"

ביום ראשון השבוע, החל לפעול קו אוטובוס מספר 22 ברחוב אוסישקין, לרווחת התושבים. לכאורה, מהלך מבורך. אלא שברחוב, שולי המדרכות אינן מסומנות. כי אף אחד לא חשב שצריך לסמן אותן. התוצאה: מעבר צר, שאינו מאפשר את מעבר האוטובוס במקום. ביום שני השבוע, הוזמנה משטרה למקום. על מנת לאתר נהג, שהשאיר את מכוניתו בצד הכביש. מול רכב אחר. יוספה הריס, תושבת השכונה: "אנשים פה חונים איפה שהם רוצים, זה יוצר בעיות תנועה קשות.

לדברי יוספה הריס, כניסת האוטובוס לרחוב הצר, שמכוניות חונות בו משדני צידיו, בעייתית. "אני גרה ברחוב שלושים שנה. כניסת האוטובוס, היא דבר מבורך. אבל צריך לצבוע את שולי המדרכות, באיזשהו צד, באדום לבן. אנשים פה לא חושבים, וחונים מול מול רכב אחר. ואז, האוטובוסים לא יכולים לעבור. היום, אני כבר שעה בחוץ. כמו שוטר תנועה. ברחוב, ישנו גם בית ספר. וזה מסוכן. נכון לכרגע, פעם בשעה-יש פה כאוס. הכביש כאן חדש, סופסוף. אבל צריך לסמן את השוליים. כדי שאוטובוס, אכן יוכל לעבור פה".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "התושבים מוזמנים לפנות בנושא לוועדת התחבורה של העירייה. אשר תדון לגופו של עניין ותפעל למציאת פיתרון".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות