fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכב אופנוע בן 19 מנהריה, נהרג בתאונה כשפגע בחלק האחורי של משאית

המשטרה פתחה בחקירת תאונת דרכים קטלנית, שאירעה לפני זמן קצר על כביש 4 דרומית לחדרה ועיכבה לחקירה את הנהג המעורב
תאונה קטלנית בין אופנוע למשאית בחדרה | צילום: דוברות מד"א

חובשים ופראמדיקים של מד"א, הוזעקו לטפל ברוכב אופנוע לכוד מתחת לחלק האחורי של משאית בכביש 4, דרומית לכניסה לחדרה ואופנוע בסמוך אליו.

הצוות הרפואי בסיוע אזרחים, חילצו את רוכב האופנוע שהיה מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית, שבה נלכד רוכב אופנוע מתחת לחלק האחורי של משאית.

מבדיקת פרטים ראשונית של האירוע, עולה כי התאונה אירעה בין משאית לאופנוע וכתוצאה ממנה נהרג הרוכב שאול ויצמן ז"ל, חייל תושב נהריה בן 19, שהיה אמור לחגוג מחר את יום הולדתו.

החייל שאול ויצמן ז"ל מנהריה, נהרג בתאונה | צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

כוחות משטרה שהגיעו למקום עיכבו את נהג המשאית, תושב פורדיס בן 42 וכביש 4 לכיוון צפון נסגר לתנועה.

החובשים של מד"א יוסי אזולאי ויעל מנג'ם סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ובסמוך אליו היה האופנוע. בסיוע אזרחים חילצנו אותו במהירות, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות