fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חדרה: נסייע לתנועות הנוער בעיר להמשיך בפעילותן

בפוסט שהעלה היום כתב צביקה גנדלמן כי עיריית חדרה תסייע לתנועות הנוער בשל הפסקת התמיכה הממשלתית בהן
צביקה גנדלמן עם חניכי תנועת הנוער מכבי צעיר חדרה
צביקה גנדלמן עם חניכי תנועת הנוער מכבי צעיר חדרה

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הודיע היום (א') כי העירייה תסייע לתנועות הנוער בעיר להמשיך בפעילות הקיץ שלהן. זאת לאחר שהממשלה הפסיקה את תמיכתה בתנועות הנוער בארץ בשל משבר הקורונה.

"החלטת הממשלה לצמצם את הפעילות של תנועות הנוער בגלל משבר הקורונה, ולהקפיא את התמיכה בהן, מהווה מהלומה קשה לא רק למאות אלפי ילדים ובני נוער בכל רחבי הארץ, אלא בעיקר לאפשרותנו להעניק לילדינו חינוך לערכים שיהפכו אותם לאנשים טובים יותר, לארץ ישראל היפה", כתב גנדלמן בפוסט.

"תנועות הנוער השונות הן כר פורה של ערכים כמו כיבוד הזולת, עזרה הדדית, אכפתיות, מעורבות חברתית וסביבתית, אהבת האדם, פתיחות, קבלת האחר, אהבת הארץ ונכונות אין סופית לתרום למדינה שבה אנו חיים.

אני יודע זאת באופן אישי, מאחר שאלו בדיוק הערכים שספגתי בילדותי ובנעוריי כחניך בתנועת הנוער "הצופים", בשבט "בני היער" שהיה ביתי השני. כבן לניצולי שואה גדלתי בבית שהטמיע בי את החיבור לעם היהודי ולגורלו. תנועת הנוער הייתה הבית שהטמיע בי ובחבריי את החיבור להוויה הישראלית ולמעורבותנו בעתיד המדינה.

החלטת הממשלה שומטת את הקרקע מתחת לכל זאת, ואני נחוש שלפחות בחדרה נמשיך להעניק חינוך ערכי לילדינו. אי לכך זימנתי פגישה עם ראשי התנועות בחדרה, כדי לברר מולם את גובה הסיוע שיאפשר להן להמשיך לפעול, ולהעניק להן סיוע מהתקציב העירוני עד שהממשלה תחזור בה מהחלטתה.

אני סמוך ובטוח שתנועות הנוער ישכילו לקיים את הפעילות בבטחה תחת מגבלות התו הסגול, ואני משוכנע שיש לאפשר להן לעשות זאת. אחרי הכל, ההקפדה על ההנחיות שומרת על בריאותנו, אבל החינוך לערכים שומר על חוסננו כחברה".

גנדלמן עצמו נמצא בימים האחרונים בבידוד, לאחר ששהה באירוע בעיר בו נכחה גם מנהלת אחד מבתי הספר היסודיים בעיר, שאובחנה כחיובית למחלת הקורונה. בשל כך, יישאר גנדלמן בבידוד עד ליום שלישי השבוע, וישוב לעבודתו לאחר מכן. נמסר כי ראש העיר חש בטוב ומצפה לשוב לשגרת עבודתו בהקדם.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות