fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבצנים-אאוט

מבצע משטרתי נגד התופעה של פשיטת יד בואדי ערה. וגם: אכיפת מוגברת על הפרעות לתנועה ומפגעים
אכיפה במגזר \ צילום: דוברות המשטרה
אכיפה במגזר צילום: דוברות המשטרה

בוקר משטרתי עמוס, במגזר הערבי באזור חדרה. המשטרה בצעה אכיפה נגד פושטי היד הרבים בואדי. המהוים סכנה לתנועה. בנוסף, התקיים מבצע של השיטור העירוני בבאקה אל גרבייה. במהלכו נרשמו דוחות מגוונים. בגין חנייה על מדרכות, חסימות מעברים וליקויי בטיחות שונים.

קטינים ללא אישורי שהיה

מבצע האכיפה נגד קבצנים, התבצע על ידי שוטרי משטרת עירון. שביצעו אכיפה, על הציר של כביש 65. בין פושטי היד הפועלים על הכביש הזה, ישנם בדרך כלל מבוגרים וגם קטינים. כאשר הבוקר, נתקלו השוטרים בין פושטי היד גם בילד בן חמש בלבד. שהגיע לשם ביחד עם אחיו בן ה-12. השניים, נמצאו בישראל ללא היתרי שהיה. ואיתם גם אישה נוספת. כבת 50. והם הובאו בתום הפעילות המשטרתית, אל מעבר למחסום.

באותו זמן ממש, ביישוב באקה אל גרבייה, אכפו שוטרי השיטור העירוני באופן מוגבר, את מטרדי התנועה השונים. ביניהם, רכה שנמצא עם ליקויי בטיחות והורד בשל כך מהכביש. בנוסף, ניתנו דוחות על השלכת פסולת, רעש מאופנוע בשל שדרוג לא חוקי שבוצע בו, חנייה על מדרכות ועוד.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות