fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצה מחשמלת

למרות שבוע סוער שכלל ניתוק החשמל במגרש והרבה קשיים, מ.ס. גבעת אולגה ניצחה את מגדל העמק והתקרבה בצעדי ענק לפלייאוף
גמליאל פרץ. דאבל חשוב (צילום: שלומי גבאי)
גמליאל פרץ. דאבל חשוב (צילום: שלומי גבאי)

מועדון ספורט גבעת אולגה עשתה השבוע צעד משמעותי בדרך לפלייאוף, לאחר שניצחה בביתה 0:2 את הדולקת אחריה, הפועל מגדל העמק, והגדילה את הפער בין הקבוצות לחמש נקודות, שישה מחזורים לפני סיום העונה. אולגה הגיעה למשחק הזה לאחר שבוע סוער. מצד אחד הקבוצה התאמנה ללא חשמל וחברי הנהלת הקבוצה והמאמן צחי אילוז דאגו כל השבוע לגנרטור בכדי לאפשר אימונים סדירים. בנוסף, הקבוצה איבדה את הכוכב הגדול שלה, אסי גומה, שככל הנראה ייעדר תקופה ארוכה. את שני השערים כבשה אולגה כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-16 היה זה גמליאל פרץ שכבש מהנקודה הלבנה. תשע דקת מאוחר יותר פרץ עצמו השלים דאבל והכפיל את התוצאה.

גמליאל פרץ. דאבל חשוב (צילום: שלומי גבאי)
גמליאל פרץ. דאבל חשוב (צילום: שלומי גבאי)

המאמן צחי אילוז היה נסער בסיום ודיבר בעיקר על השבוע שעבר עליו ועל חניכיו: "עברנו שבוע מטורף. זה התחיל עם הבשורה על הפציעה של אסי גומה והמשיך עם ניתוק החשמל במגרש. אין מקלחות, אין כביסות, אין תאורה וכל זה בשבוע של משחק עונה בהתמודדות ישירה על הפלייאוף, כך שמגיע קרדיט ענק לשחקנים. הם נתנו לי הרבה כוח להתמודד עם המצב הקשה וההוכחה לכך הייתה התצוגה באחד המשחקים הטובים שלנו העונה".

בצד השני של העיר, הפועל חדרה רשמה הפסד חוץ צפוי למוליכת הליגה, הפועל קטמון, 1:0. זה היה ההפסד הראשון של חדרה תחת המאמן החדש-ישן רון קלר. במשך 84 הצליחו שחקני חדרה להחזיק מעמד מול היריבה העדיפה מירושלים, אבל אז טעות במהלך כדור קרן הביאה לשער היחיד במשחק. אגב, כבר בדקה השלישית קטמון החמיצה פנדל, כאשר הכוכב שלה אבירם ברוכיאן בעט לקורה. ביום שישי הקרוב, תארח חדרה את השנייה בטבלה, הפועל הרצליה, ובקבוצה מקווים להפתיע ולהשיג לפחות נקודה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות