fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון שבגוף הכתבה: עבודות סלילה לפנות בוקר בחדרה, השכנים זועמים

עבודות שדרוג הכיכר והחנייה ברחוב הפרדס, מתבצעות לפנות בוקר ומפריעות למנוחת השכנים
רחוב הפרדס \ צילום: מיטל שומילוב
רחוב הפרדס צילום: מיטל שומילוב

אי אפשר לישון

כבר יומיים שמישל שומילוב, סטודנטית לפיסיקה המתגוררת בסמוך לרחוב הפרדס, אינה מצליחה לישון. הסיבה: עבודות התשתית אותן מבצעת העירייה ברחוב הפרדס, מתבצעות עד לשעות הקטנות של הלילה. מה שגורם לזה, שהיא אינה מצליחה להתרכז בלימודים. לדבריה, היה אפשר לבצע את העבודות האלה, גם בשעות אחרות. המפריעות פחות את מנוחת השכנים. כיוון שמדובר בכיכר ובחניה. שניתן היה למצוא דרך יעילה הרבה יותר, על מנת לסלול אותן. לאו דווקא בשעות הלילה.

לא צריך לעבוד בלילה

מישל שומילוב: "בליל יום שני, החלו העבודות בשעה שבע בערב. והמשיכו עד לשעה שתיים בלילה ויותר. כשירדתי למטה, שאלתי את השוטר מה קורה פה. כי לא הצלחתי לישון. והוא אמר לי, שמדובר בעבודות בנייה שהן באישור עיריית חדרה. אחר כך, פניתי מספר פעמים למוקד העירוני, והם לא היו מוכנים לשמוע אותי בכלל. ורק אמרו שיתנו לי מספר טלפון של אגף הפיקוח. שממילא זמין רק בשעות הבוקר. אז חיכיתי. אבל גם ביום שלישי בלילה, עבודות הסלילה והשיפוץ נמשכו. ואני אגיד לך מה באמת מעצבן: הם סוללים מגרש חנייה בשטח חולי, ממש מתחת לבית שלי, בהמשך לעבודות הללו. שלא מפריע בכלל לתנועה. אז למה דווקא בלילה?"

"בנוסף", היא אומרת, "בשל העבודות, סגרה עיריית חדרה את הכיכר ברחוב. אלא שניתן היה לסדר את הכל על ידי פתרון פשוט. שלא היה פוגע במנוחת השכנים. ופשוט לנתב את תנועת המכוניות ימינה במקום ישר, כך שהיו ממשיכות היישר לכיכר של הקניון. אז אין טעם לעשות את כל הרעש הזה, דווקא באמצע הלילה. כי אין לכך הצדקה כלל".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "תושבי השכונה איתם דיברנו, הודו לעיריית חדרה על ביצוע העבודות, החשובות לרווחת תושבי העיר. גם אם באופן חד פעמי, נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה. עבודות לילה נעשות לעתים רחוקות. במקרים בהם עבודות ביום, גורמות לנזק וסבל רב לתושבים".

 

רחוב הפרדס: עובדים בלילה \ צילום: באדיבות מישל שומילוב

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות