fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: נזק כבד לציוד לחנות ברחוב הנשיא עקב הצפות

הגשמים בחדרה גורמים לשלוליות ענק ברחוב הנשיא, נזק כבד לרכוש
צפו: הצפה בחנות \ צילום: פרטי
צפו: הצפה בחנות צילום: פרטי
שלוליות ענק בחנות \ צילום: פרטי

 

נזק לציוד בחנות

כבר יומיים שקובי, מהחנות 'אופני נויה' ברחוב הנשיא, שואב מים. שנקווים בחנות שלו, בגלל השטפונות. לדבריו, בור גדול בכביש, אחד מני רבים ברחוב, הוא הגורם לכך. המים הנקווים בבור, זולגים ונקווים בתוך החנות וגורמים נזק לרכוש. ואף זולגים ומרטיבים את הלקוחות שלו. והוא אובד עצות. היום, יום שישי, בשעה 11 בבוקר, הוא עדיין מנקה את החנות. "אתמול היו ממש הצפות",  הוא אומר. "לפני חודש וחצי, הגיע אלי מישהו מהעירייה. והבטיחו לי שיסדרו את הבור בכביש, שממוקם ממש מול החנות שלי. אבל זה לא קרה. התשתיות ברחוב הנשיא, על הפנים. את זה כולם יודעים. אבל מי שיש לו מספרה או חנות, אין לו ציוד ברחוב. לי יש אופניים. בחוץ, על הרחוב. אז ספגתי את הנזק הכי גדול שיש.

 

עיריית חדרה פעלה

ועוד הוא אומר: "אין לי מושג עדיין בכמה כסף מדובר: מלא סוללות, בקרים ודברי חשמל הלכו. אני מחכה שיגיע השמאי ויעריך את הנזק. העירייה הביאה ביובית, ארבע שעות אחרי השיטפון הגדול. כשכבר גרפתי את רוב המים מהחנות. יש בכביש הזה בור, שהמים עומדים בו. מול החנות. וכל הזמן אני סובל מזה. אני נמצא בחנות שנה וחמישה חודשים. והשקעתי המון בחנות. אני כבר לא יודע מה לעשות, אי אפשר לעבוד ככה. צריך לטפל בבור הזה ובתשתיות שברחוב הנשיא".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה לדברים: "במהלך הגשמים הרבים, עיריית חדרה פעלה בכמה מוקדים. שבהם נוצרו שלוליות. ובעקבות פעולות ההכנה של העירייה, נמנעו הצפות רבות. מדבריך עולה כי למקום נשלח צוות, לאחר שטיפל בפניות נוספות".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות