fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בתמונות: עובדי סניף הדואר הראשי בחדרה, ללא מסיכות

עטיית מסיכות? הצחקתם. שניים מעובדי סניף הדואר הראשי, ברחוב הרברט סמואל בחדרה, נצפו היום ללא מסיכות. שניים אחרים, עטו מסיכות רק בערך
נותן שירות בלי מסיכה, סניף הדואר הראשי בחדרה \ צילום: איילת קדם
נותן שירות בלי מסיכה, סניף הדואר הראשי בחדרה צילום: איילת קדם

הלקוחות עוטים מסיכות

היום, יום שני, שעה אחת עשרה בבוקר. תור ארוך משתרך בכניסה לסניף הדואר המקומי, ברחוב הרברט סמואל בחדרה. השומר בכניסה, מקפיד מאוד על שמירת מרחק בקרב הממתינים. שלא הורשו להיכנס, אלא בתורם. טיפין-טיפין. כולם עטו מסיכות, כולל השומר עצמו. שמידי פעם העיר לאנשים להתרחק מהמחסום, שהוצב לידו. על מנת להגביל את כניסת האנשים פנימה, לתוך הסניף.

אבל בתוך סניף הדואר הראשי עצמו, הדברים נראים לגמרי אחרת. הלקוחות אמנם עוטים מסיכות, כנדרש. אבל פקידי הדואר, פחות. שניים מהם, נותנים שירות ללקוחות ומתנהלים בתוך הסניף כאילו כלום, כשהם ללא מסיכות כלל.

 

פקידה בסניף ללא מסיכה \ צילום: איילת קדם
פקידה בסניף ללא מסיכה \ צילום: איילת קדם

 

שירות לקשישה ועבודה בדלפק ללא מסיכות

במקרה אחד, שנצפה על ידי חדשות חדרה, נראה פקיד וותיק בסניף, כשהוא נותן שירות לקשישה בסיכון ופניו גלויים. מסיכה אמנם הייתה לו. אבל זו, נקשרה לאזניים והונחה מתחת לסנטר. בניגוד גמור לתקנות משרד הבריאות העכשוויות, המורות כידוע על כיסוי הפה והאף במסיכה.

במקרה אחר, נראתה פקידה בסניף כשהיא אמנם אינה נותנת שירות ללקוחות, אלא עומדת מאחורי הדלפק, אולם פניה גלויים. מסיכה לא הייתה לה כלל וכלל. גם לא בכאילו, מתחת לסנטרה.

בשני מקרים אחרים, ממש באותה שעה עצמה, נצפו על ידי חדשות חדרה שתי פקידות המשרתות קהל ועוטות מסיכות באופן חלקי בלבד. האחת על הסנטר, כשהמסיכה נוגעת-לא נוגעת בפיה. האחרת, עוטה מסיכה על הפה בלבד.

 

מסיכה בכאילו \ צילום: איילת קדם
מסיכה בכאילו \ צילום: איילת קדם

 

התצלומים, נשלחו לדואר ישראל, על פי בקשת ההנהלה. מדואר ישראל נמסר כי הנושא ייבדק, ודואר ישראל יפעל בהתאם לתוצאות הבדיקה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות