fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: שני המתחסנים הראשונים במוקד החיסונים של הכללית בזכרון יעקב

מוקד החיסונים של קופת החולים הכללית, נפתח הבוקר בזכרון יעקב לטובת בני ה-60 פלוס
רחל ודוד פרוינדליך מתחסנים \ צילום: דוברות קופת החולים הכללית
רחל ודוד פרוינדליך מתחסנים צילום: דוברות קופת החולים הכללית

 

מתחילים להתחסן גם בזכרון יעקב

מחוז שרון שומרון של קופת החולים הכללית, פתח מתחם חיסוני קורונה חדש בזיכרון יעקב. בשיתוף עם המועצה המקומית. מוקד החיסונים החדש, ממוקם במתנ"ס נווה שרת, שברחוב פדות 1.

מוקד החיסונים, כך אומרים בכללית, נפתח הבוקר לטובת תושבי זכרון יעקב והסביבה, בני ה-60 פלוס. והוא יפעל בימים א' עד ה' מהשעה 10.00 ועד 20.00. ובנוסף, גם בכל יום שישי. מהשעה 8.00 בבוקר ועד לשעה 14.00.

את התור לקבלת החיסון נגד קורונה, יש לתאם מראש. דרך מוקד *2700 של קופת החולים הכללית. או דרך האפליקציה ואתר האינטרנט של הקופה. בשלב זה, כאמור, מתאמים בקופת החולים את התורים למתן החיסונים, למטופלים בני 60 ומעלה בלבד.

מנהל מחוז שרון שומרון של קופת החולים הכללית, ד"ר ארז ליבל, אומר עם פתיחת המוקד החדש: " אני נרגש עם פתיחתו של מוקד החיסונים החדש, עבור תושבי זכרון יעקב והסביבה. ומשוכנע כי ההיענות להתחסנות- תהיה גבוהה. זו הזדמנות היסטורית, להוביל מבצע לאומי בסדר גודל שכזה. אני קורא לציבור להתחסן, בתיאום תור מראש. ולהיות קשובים לזמינות החיסונים, על פי ההודעות שאנו שולחים ללקוחותנו. ובנוסף, אני גם מזכיר כי מדובר בחיסון שאושר על ידי ה- FDA ומשרד הבריאות. ונמצא בטוח ויעיל לשימוש. אני מקווה, שתוך זמן קצר נוכל לחסן כמה שיותר ממטופלי הכללית בזכרון יעקב. על מנת לקדם את החזרה לשגרה".

מנהלת הסיעוד במחוז שרון שמרון של  קופת החולים הכללית, פטריסיה צימרמרן, מוסיפה על דבריו: "מבצע ההתחסנות של הכללית, התחיל תוך היענות ציבורית מרשימה. בעוד שאנחנו שמים דגש על חיסוני עובדי מערכת הבריאות, והמטופלים בני ה-60 ומעלה. האחיות שלנו עברו, כמובן, הדרכה לגבי מתן החיסונים. והן נרגשות להוביל את המאמץ הלאומי, של המלחמה בנגיף הקורונה".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות