fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: חילוץ דייגים בעתלית, בלב ים

הדייגים נסחפו בסירת הדיג שלהם, ולא הצליחו לחזור אל החוף בכוחות עצמם
חילוץ דייגים בלב ים \ צילום: דוברות המשטרה
חילוץ דייגים בלב ים צילום: דוברות המשטרה

 

 

חילוץ לילי

היום, יום חמישי, בשעות הקטנות של הלילה, הוזעקו שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל לחוף עתלית. וזאת לאחר קבלת דווח, במוקד 100 של המשטרה. בדבר חשש לחייהם של ארבעה דייגים, שנסחפו ללב ים כשהם בתוך סירת דייג. וקיים חשש לחייהם, כיוון שהם אינם מצליחים לחתור בחזרה לכוון החוף.

לאחר קבלת הדווח, כאמור, יצאו שוטרי יחידת השיטור הימי למקום. ופתחו בסריקות, על מנת לאתר את סירת הדייג שנסחפה. ולאחר סריקות נרחבות, איתרו את ארבעת הדייגים. בעומק הים, ובמרחק של שלושה וחצי קילומטרים מהחוף.

לאחר בחינה מעמיקה ומקצועית של המצב בשטח, החליטו השוטרים לגרור את סירת הדייג. באמצעות ספינת השיטור הימי שלהם. וזאת מכיוון שמנוע סירת הדייג, חדל מלפעול. ולכן, לא יכלו הדייגים לחזור לחוף בסירת הדייג שלהם, ללא סיוע כלשהו.

לאחר שנגררה סירת הדייג שלהם חולצו הדייגים, בשנות ה-30 לחייהם ותושבי העיר חיפה-בשלום. והגיעו אל חוף מבטחים.

במשטרת ישראל, שבים ומדגישים כי יש לשוט בים עם שותפים נוספים, ולא לבד. תוך הצטיידות באמצעי תקשורת מתאימים. ובנוסף, יש גם להשאיר איש קשר מחוץ למים. על מנת שיוכל לדווח בשעת הצורך, במקרה שבו מתעורר חשש לסכנה. ובנוסף, מומלץ אף לשאת מכשיר טלפון לנייד, מתקן שהוא אטום למים. ובעת סכנת חיים, יש להתקשר 100.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות