fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צנחן התרסק

צנחן התרסק בשטח פתוח, של המועצה האזורית חוף הכרמל. פראמדיקים וחובשים של מד"א ביצעו חילוץ מורכב
צנחן התרסק בחוף הכרמל \ צילום: דוברות מד"א
צנחן התרסק בחוף הכרמל צילום: דוברות מד"א

הצנחן במצב קשה, עם פגיעת ראש

היום, יום שלישי, בשעה 14.22 בצהריים, התקבל דווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. על צנחן,  כבן 30, שהתרסק בשטח פתוח, בשטחי המועצה האזורית חוף הכרמל. בזמן כתיבת שורות אלה, מפנים אותו חובשים ופראמדיקים של מד"א, לבית החולים רמב"ם בחיפה.

כאמור, חובשים ופראמדיקים הגיעו למקום ההתרסקות של הצנחן. זאת לאחר קבלת הדיווח הראשוני במוקד. הם העניקו לו טיפול רפואי במקום, כשהוא במצב קשה. מעורפל הכרה ועם חבלת ראש. ואחר כך, פינו אותו לבית החולים. תוך כדי מתן המשך טיפול.

 

חילוץ הצנחן הפצוע / צילום: דוברות מד"א
חילוץ הצנחן הפצוע / צילום: דוברות מד"א

 

חובשת רפואת החירום יעל וינר יוספי, והפראמדיק אורי לזרוביץ: "הפצוע שכב  שטח סלעי. שאינו נגיש למעבר כלי רכב. כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש קשה. והמצנח שלו, לידו. מכיוון שלא ניתן היה להגיע אליו עם ניידת הטיפול הנמרץ, הגענו אליו בהליכה. תוך טיפוס על גבעה ומעבר של חומה. עם כל הציוד הרפואי שלנו. וחילצנו אותו, בעזרת אלונקה. תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים. המשכנו את הטיפול גם בניידת הטיפול הנמרץ של מד"א, תוך כדי פינויו לבית החולים. כשהוא נמצא במצב קשה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות