fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתאום דפיקה בדלת האמבולנס: נהג של מגן דוד אדום היה בדרכו הביתה – ויילד תינוק בצד הדרך

דניאל מוסטוב היה בדרכו הביתה אחרי משמרת לילה, כששמע פתאום דפיקה חזקה על דלת האמבולנס. תוך דקות סייע לאישה ללדת את בנה בצד הכביש
דניאל מוסטוב. צילום: מד"א

אתמול בבוקר (ב') סיים דניאל מוסטוב, חובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א, משמרת לילה כנהג אמבולנס בתחנת מד"א נתניה ונסע לביתו עם האמבולנס, על מנת להוות כוח עתודה רפואית למקרה חירום. דקות ספורות לפני שהגיע ליעד, בעת שעמד בצומת, שמע מוסטוב דפיקה חזקה על דלת האמבולנס, וגילה בצד השני של הדלת אזרח שאשתו נמצאת ברכב ליד בלידה מתקדמת.

בני הזוג, תושבי בני ברק, היו בדרכם אל בית החולים לניאדו בעיר כשלפתע חשה האישה צירים מתקדמים וירידת מים, ועצרו בצד הדרך. הבעל הבחין באמבולנס מד"א שממתין לרמזור ירוק בצומת ומיד ניגש אליו. דניאל רץ מיד אל הרכב, דיווח למוקד מד"א על מנת להזעיק למקום צוות טיפול נמרץ והחל ליילד את האישה ברכבה.

לאחר דקות ספורות של טיפול, הלידה הסתיימה בהצלחה עם תינוק בריא. דניאל חימם את התינוק, בדק את המדדים וגזר יחד עם האב את חבל הטבור. לאחר דקות הועבר התינוק יחד עם אימו לניידת טיפול נמרץ, שהמשיכה את הטיפול ופינתה את המשפחה הנרגשת אל בית החולים.

על ההפתעה שחיכתה לו הבוקר באמצע הכביש, סיפר מוסטוב: "לקראת רבע לשמונה, כשהייתי ממש בשכונה של הבית שלי בסוף משמרת ארוכה, פתאום מישהו רץ ודפק לי על דלת האמבולנס. הוא צעק שאשתו יולדת ברכב – ותוך שניות מצאתי את עצמי מתחיל ליילד עם כל הציוד. לאחר שווידאתי שכל המדדים תקינים והתינוק בריא ובוכה, הרגעתי את ההורים הנרגשים וחתכנו יחד עם האבא את חבל הטבור. סייעתי עד היום להרבה נשים ללדת, אבל אין ספק שזו הכי מקורית. לאחר שבני הזוג התאוששו והבינו את מהירות התגובה של מד"א, הם הודו לי מאוד והתרגשו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות