fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: נמלט מהמשטרה תוך ניגוח רכבים

הנהג, תושב כפר קרע, נתפס אחרי מרדף רגלי
כוחות מג"ב ומשטרה \ צילום: איילת קדם
כוחות מג"ב ומשטרה צילום: איילת קדם

מרדף ליד פרדס חנה

תושב כפר קרע, בן 35, נעצר לפני זמן קצר. אחרי שהמשטרה חיפשה אחריו, תוך סריקות נרחבות. האיש, נמלט מהשוטרים וניגח רכב אחר, תוך כדי הימלטותו. מכוון פרדס חנה, שם נתקל בשוטרים שניסו לעצור אותו בנהיגתו, לכוון כפר קרע.

כאשר התקבל הדווח על המקרה, סרקו שוטרי תחנת משטרת עירון ושוטרי מג"ב את האזור. ואף הציבו מחסומים. על מנת לאתר את הנהג העבריין. כעבור זמן קצר, איתרו השוטרים את הרכב, בסמוך לאחד המחסומים שהציבו. אולם הנהג הבחין בשוטרים, וניסה להימלט מהמחסום. ותוך כדי נהיגתו הפרועה, אף פגע בניידת משטרה. השאיר את הרכב כשהוא עומד ליד המחסום ונמלט. אלא שזה לא הצליח לו. כי השוטרים ערכו אחריו מרדף רגלי קצר, והוא נתפס.

כשתפסו אותו השוטרים ובדקו את פרטיו, הסתבר להם כי לאיש אין כלל רשיון נהיגה. ומעולם גם לא היה לו. בנוסף,  ערכו השוטרים חיפוש ברכבו ומצאו שם חומר החשוד כסם. הנהג החשוד במעשים, נעצר לחקירה בתחנת משטרת חדרה. ומהמשטרה נמסר כי בהתאם לחומר הראיות בתיק ולמיצוי החקירה, יוחלט האם לקיים מחר דיון בבקשה להאריך את מעצרו, בבית המשפט.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות