fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעיל הליכוד הותיק מחדרה, ראובן מוסט, הלך לעולמו

ראובן מוסט נפטר בגיל 68 ממחלה קשה והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים
ראובן מוסט ז"ל \ צילום: פרטי
ראובן מוסט ז"ל צילום: פרטי

בשבוע שעבר, הלך לעולמו ראובן מוסט. פעיל ליכוד מוכר וידוע בעיר חדרה. שבעברו, היה גם יו"ר האגודה של קבוצת הכדורגל המיתולוגית המיתולוגית מכבי חדרה, שכבר אינה קיימת עוד. אי שם בשנות ה-80. ותיקי חדרה, אומרים כמה מילים על האיש ועל פועלו.

 

אהב את מכבי חדרה בנשמה

דני פליישמן, שבבעלותו קיוסק ברחוב הרברט סמואל בעיר, הכיר היטב את ראובן מוסט. שאף היה יושב אצלו לא פעם, לכוס קפה. "בזמנו, בשנות ה-70 וה-80", הוא מספר, "הסיע ראובן מוסט קבוצות כדורסלנים וכדורגלנים. וגם תלמידי בתי ספר, לטיולים בכל רחבי הארץ. ראובן, ירש מאביו את חברת ההסעות. והיה שותף בה ביחד עם אחיו נתן ז"ל ". ועוד מספר דני פליישמן כי לימים, לפני כעשר שנים, עבר חתול שחור בין שני האחים ודרכיהם נפרדו. וחברת ההסעות נסגרה.

כשנסגרה החברה, כך דני פליישמן, סייע לו גיסו, ראש עיריית אור עקיבא עד לאחרונה יעקב אדרי, בהשגת מקום עבודתו החלופי. של כתיבת תכנים, לאתר האינטרנט המקומי של הליכוד.  'חדרה שלנו' שמו. ובכך עסק עד יום מותו. באתר, אגב, שולבו כתבות כאלה ואחרות של כתבים מקומיים, ללא מתן קרדיט. איש לא מחה כנגד התופעה, גם לא כותבת שורות אלה.

 

דני פליישמן \ צילום: פרטי
דני פליישמן \ צילום: פרטי

 

"על אף העובדה שראובן מוסט היה פעיל ליכוד על יומו האחרון", מוסיף דני פליישמן ומספר, "הוא מעולם לא זכה לקבל תפקיד רציני מידי המפלגה, אליה היה שייך. וחבל. וגם לי חבל. כי פעמים רבות הזמין אותי ראובן לבוא איתו לים, ולא באתי. וכעת אני מצטער על כך. הוא היה אדם בעל חוש הומור שאהב מאוד לצחוק, היה כייף לשבת ולצחוק איתו. יהא זכרו ברוך".

שחקן העבר וקפטן קבוצת מכבי חדרה, רוני וייצמן, זוכר לראובן מוסט חסד נעורים. "ראובן מוסט, היה כמו אבא שלי", הוא אומר. "הוא גידל אותי, במכבי חדרה. והיה אדם עם נתינה ולב ענק. שאהב את מכבי חדרה בנשמה. היינו באמת צריכים להנציח אותו, בהקשר של מכבי חדרה. הוא היה אגדה מכביסטית. שגידל וחינך ילדים ונתן את הנשמה שלו לשם כך. ואני חוזר על כך שוב ושוב".

פעיל הליכוד הותיק, צדוק כהן: "מה יש להגיד. מדובר בפעיל ליכוד ותיק ומסור, שהלך לעולמו. ונתן את כולו לליכוד בנאמנות, תמיד. שינוח על משכבו בשלום, יהא זכרו ברוך".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות