fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה תחזור לסייע בהסעה לחיסונים למרותקי בית

לנוכח הקושי הרפואי במתן חיסונים נגד נגיף הקורונה בבתי התושבים מרותקי הבית, חוזרת עיריית חדרה, בשיתוף עם ארגון מתנדבי חדרה, להעניק שירות בחינם למרותקי הבית, בהסעה לחיסון וחזרה הביתה.
תמונות מהמבצע הקודם | צילום באדיבות עיריית חדרה
תמונות מהמבצע הקודם | צילום באדיבות עיריית חדרה

זוהי הפעם השנייה שעיריית חדרה יוצאת במבצע זה בהנחיית ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, שהורה להסעת מרותקי הבית, במטרה לאפשר להם לקבל את החיסון, כפי שעשה בתחילת מבצע החיסונים הארצי בחודש ינואר השנה וכחלק מהמאמץ הלאומי להורדת נתוני התחלואה וצמצום התפשטות הנגיף.

"הקורונה ממשיכה לכפות בדידות על אזרחים ותיקים רבים ובעיקר על מרותקי הבית," אומר ראש העיר צביקה גנדלמן. "החיסון השלישי נגד הקורונה, יאפשר להם לשמור על בריאותם, ובתקווה שנחזור כולנו לשגרת חיינו, לאירועי תרבות, בילוי ולמפגשים חברתיים ומשפחתיים".

את איתור מרותקי הבית והסעתם מבצעת העירייה בסיוע ארגון "מתנדבי חדרה", המונה כ-700 מתנדבים ופועל מזה שנים לטובתם ורווחתם של נזקקים, חולים ונכים בחדרה. בארגון המתנדבים בירכו על שיתוף הפעולה, ואמרו: "העיקר שלא יישאר בעיר מוגבל תנועה המעוניין להתחסן נגד הנגיף ומצבו אינו מאפשר זאת".

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן: "עם מבצע החיסונים הראשון, שהחל בתחילת השנה, הבנו את המגבלות בשינוע החיסונים לבתים, ולכן הנחיתי לפעול להסעת מרותקי הבית אל מקום קבלת חיסון. עם העלייה הניכרת בנתוני התחלואה וכחלק מהמאמץ העירוני לצמצום התפשטות הנגיף, עיריית חדרה מחזירה את המבצע ופועלת כדי לסייע למרותקי הבית לקבל את החיסון השלישי. יש להודות לכל אגפי העירייה על ההירתמות והמסירות, ולקופות החולים וארגון מתנדבי חדרה על שיתוף הפעולה וההיענות המהירה".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות