fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובד נמצא חיובי לקורונה, המרפאה בבית אליעזר תיסגר ממחר

איש צוות במרפאת הכללית בבית אליעזר נמצא חיובי לקורונה, בשירותי בריאות הכללית הוחלט לסגור את המרפאה החל מיום שני
מרפאת הכללית בבית אליעזר | קורונה
מרפאת הכללית בבית אליעזר | קורונה

איש צוות במרפאת הכללית בבית אליעזר נמצא חיובי לקורונה, בשירותי בריאות הכללית הוחלט לסגור את המרפאה החל מיום שני

איש צוות ממרפאת בית אליעזר נמצא חיובי לקורונה. לאחר תחקיר המקרה הוחלט כי המרפאה תיסגר זמנית החל ממחר בבוקר (יום שני, 20.7.20) למשך כשבוע, עד יום שני הבא, ה-27.7.20. כך נמסר משירותי בריאות הכללית.

המטופלים יכולים לפנות בשעת הצורך למרפאת אחרות באזור מגוריהם. בכל מקרה מתבקשים המטופלים לפנות טלפונית לפני כל הגעה למרפאות באזור.

המרפאה צפויה להפתח מחדש ביום שני הבא, 27.7.20, אך יש להתעדכן לגבי המשך הפעילות וזמינות המרפאות האחרות בספר השירות שבאתר כללית. כמו כן עומדים לרשות המטופלים כל שירותי האון ליין- רופא משפחה וילדים באתר ובאפליקציית כללית. במידה וימצא כי ישנם מטופלים הזקוקים לבידוד, הודעות ישלחו ישירות ממשרד הבריאות.

דיירים בבית אבות נמצאו חולים בקורונה

המועצה המקומית זכרון יעקב עדכנה כי בבית האבות "בית שחם" נמצאו ארבעה דיירים ושני אנשי צוות מאומתים קורונה. שבעה אנשי צוות נוספים בודדו עצמם במסגרת בית האבות, על מנת לטפל באותם דיירים מאומתים באופן אחראי.

בית האבות שהוא גוף פרטי, פועל בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות. כמו כן, עודכנו על ידי הנהלת בית האבות כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בארבעת השבועות האחרונים לא נעשו ביקורים של קרובים או אחרים בבית האבות.

מחצות: 1,324 חולים אומתו לקורונה

עד כה אותרו במדינה 49,365 אנשים מאומתים לקורונה, כולל 1,595 מאתמול ו-1,324 מחצות. זאת כתוצאה מ-25,089 בדיקות שהתבצעו אתמול (18,099 מאז חצות).

מבין המאותרים החדשים נמצאים 131 במצב בינוני ו-217 במצב קשה. כך עולה מנתוני משרד הבריאות. בסך הכל נמצאים במדינת ישראל 27,616 חולים פעילים, מהם מאושפזים 589 בבתי חולים. 27,027 נמצאים בבידוד בבית, בבית מלון או בקהילה. כמות המונשמים עומדת על 56 בני אדם. עד כה מתו מהמחלה 401 בני אדם, כולל שישה בני אדם מאז חצות. כמו כן, עד כה החלימו ממחלת הקורונה 21,248 בני אדם, כולל 453 איש מאז חצות. כאמור, כל אלה הם נתונים שפרסם משרד הבריאות.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות