fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה בפרדס חנה: מנכ"ל מועצת פרדס חנה כרכור מסיים את תפקידו

סיום ההעסקה, שנעשה בהסכמה משותפת עם המועצה, מגיע אחרי חוסר אמון ממושך בין המנכ"ל לבין ועד העובדים
בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)
בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

אחרי שנה ארוכה של סכסוכים עם חברי האופוזיציה ועם ועד העובדים, עוזב מנכ"ל מועצת פרדס חנה כרכור קובי אלון, את תפקידו.

תזכורת: במהלך החודשים האחרונים, התגלעו לא מעט סכסוכים במועצה. בין המנכ"ל לבין העובדים. שאף הכריזו על סכסוך עבוד. וטענו כנגד התנהלותו, במישורים רבים ושונים. כגון היעדר שקיפות, קיצוץ בשעות ללא שדווח להם על כך, לקיחת מכרזים חיצוניים המקום להסתייע בכוח האדם שבעירייה ועוד.

בנוסף, גם חברי האופוזיציה נשפו בעורפו של המנכ"ל חדשות לבקרים. והאשימו אותו בהאשמות שונות. שהמשותף לכולן, הוא אי שימוש מושכל בתקציב העירייה.

ואתמול, יום חמישי, נודע לחדשות חדרה כי המנכ"ל עוזב את תפקידו.

 

הולכת ומידרדרת

חבר האופוזיציה ויו"ר סיעת "טוב במושבה", עו"ד אייל כגן, בתגובה על הדברים: מדובר בניצחון לאופוזיציה. וזאת לאחר שנה של מאבקים. ההתפטרות של מנכ״ל המועצה מקומית, היא לא פחות מרעידת אדמה מקומית. מדובר ביד ימינה של ראש המועצה הגר פרי יגור, שנבחר על ידה באופן אישי. כחברי המועצה וכתושבי היישוב, אנחנו מסתכלים בחשש גדול על הקדנציה הנוכחית. שרק הולכת ומידרדרת. מדובר בכדור שלג מתעצם והולך. של מחדלים, התפטרויות והחלטות שגויות בכל תחום ותחום. ועכשיו, מגיעה ההתפטרות הנוכחית. יש פתגם עממי שאומר: כשהספינה טובעת העכברים בורחים. וכל מילה נוספת מיותרת".

ממועצת פרדס חנה-כרכור, נמסר בתגובה: מנכ"ל המועצה קובי אלון, יסיים את תפקידו במהלך חודש אפריל. בהחלטה משותפת עם ראש המועצה הגר פרי יגור.
המועצה המקומית מודה לקובי, על עשייתו למען היישוב. ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

חבר מועצת פרדס חנה כרכור, עו"ד אביעד סיני: "אני לא מיניתי את המנכ"ל. ומבחינתי, אעמוד ואשמור שהמועצה תתנהל בצורה הטובה והמקצועית ביותר. תוך שמירה על יחסי עבודה תקינים ומכבדים, עם ציבור העובדים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות