fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשק לא חוקי ופתיחת מקומות בילוי: הפשיעה במגזר הערבי באזור, בפול גז

בחסות הקורונה, גוברת הפעילות הפלילית במגזר. קראו מה שהתרחש באזור, רק במהלך היומיים האחרונים
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

אחזקה וייבוא של נשק

נתחיל בעניין אחזקת ורכישת נשק חם, בניגוד לחוק. פחות משבועיים בלבד, אחרי הרצח הכפול המזעזע שאירע בבאקה אל גרבייה, זה ממשיך. אחזקה וייבוא של נשק חם, בניגוד לחוק.

היום, יום רביעי, עצרה המשטרה תושב אום אל פאחם, בן 34. בחשד שייבא לישראל חלקים של נשק, באמצעות הדואר. החשוד בייבוא, אותר על ידי המשטרה תוך שיתוף פעולה עם אנשי המכס. שאיתרו את החבילה המפוקפקת. השוטרים, הגיעו לסניף הדואר שבו היה אמור האיש לקבל את החבילה. והוא נעצר במקום, עם קבלת המשלוח האסור. והיום, תבקש המשטרה את המשך מעצרו.

בנוסף, עוכבו שלושה גברים, תושבי היישוב באקה אל גרבייה לחקירה משטרתית. כאשר נתפסו במהלך פעילות יזומה, של בלשי המשטרה ולוחמי מג"ב בעיר. במהלך פעילות זו, נערכו גם חיפושים. ונמצאו נשק מסוג קארלו פלוס בונוס: עשרות גראמים של מריחואנה. שלושת החשודים באחזקת המריחואנה והנשק, צעירים בני 22 עד 30, עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה המקומית. שבסיומה, שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. והחקירה בעניינם, כך נמסר מהמשטרה, נמשכת.

 

עישון ומכירת נרגילות

וכעת, נעבור לבילויים (אסורים בעליל) של שעות הפנאי. כי איך אפשר בלי קצת בידור, בימי הקורונה. אז ככה:

ביישוב באקה אל גרבייה, סגרה הבוקר המשטרה עסק למכירת נרגילות. שעל אף היותו לא ממש חיוני, לפחות לא לפי תקנות הקורונה, המשיכו בעליו להפעילו כרגיל. כאילו כלום. אבל זה ממש לא הכל. כי כאשר הגיעו השוטרים למקום, הם גילו בו מרעין בישין נוספים. כגון לקוחות, וביניהם קטינים, ששהו בו ללא מסיכות, כשהם משחקים קלפים ביניהם. וגם אדם נוסף, שנצפה במקום כשהוא מעשן נרגילה להנאתו. בשורה התחתונה: פעילות עניפה ומנוגדת לתקנות.

כך זה נראה אתמול. כך שהיום, בעקבות התיעוד שנערך אמש במקום, זכה העסק לצו סגירה בן שבעה ימים. שניתן על ידי מפקד תחנת המשטרה בבאקה אל גרבייה. שמצטרפת-כי סגירות באות בזוגות-לסגירת עסק נוספת שבוצעה על ידי המשטרה. אתמול, ביישוב ג'ת. גם שם, מדובר היה בעסק למכירת נרגילות שנשאר פתוח בימי הסגר. בניגוד לחוק.

 

ולקינוח: פיצה

ומכאן לעסק לממכר פיצות, המשמש גם מסעדה. כי קורונה או לא, לאכול צריך. ואם צריך, אפשר גם טייק אווי.

פיצריה שפעלה אתמול בניגוד להנחיות הקורונה, ביישוב ג'סר א זרקא, נסגרה אף היא. זאת לאחר שנצפו בה לקוחות נטולי מסיכות, המגיעים למקום. לצורך טייק אווי. פלוס שליח הפיצריה, ששהה במקום כשהוא ללא מסיכה, כנדרש.

בשל כל אלה, הוצא למקום צו סגירה. על ידי מפקד תחנת משטרת זכרון יעקב. וזאת, למשך שבעה ימים.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות