fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעדר

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של דניאל בודסוב מחדרה. בני משפחתו וחבריו חוששים לשלומו
דניאל בודוסוב נעדר \ צילום: פרטי
דניאל בודוסוב נעדר צילום: פרטי

סרטונים מדאיגים

דניאל בודסוב, 26 מחדרה, נעדר. והוא נמצא בסיכון. לפני ארבעה ימים, נעלמו עקבותיו. כאשר המקום האחרון בו נראה, על ידי אביו, היה בביתו ברחוב אהרונסון בחדרה. בשעות הבוקר, בתאריך 14.11.20. כיוון שהוא נמצא בסיכון, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו.

בימים שלפני ההיעדרות, פרסם דניאל בודסוב בפסייבוק מספר לא מבוטל של סרטונים. המעידים על מצב קשה. באחד מהם, הוא אף ממרר בבכי מול המצלמה.בנוסף, קיימת עדות לשימוש בסמים.

לדברי עידית (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת, א"ק), תושבת חדרה, היא מכירה את דניאל בודסוב מאחד האשפוזים הפסיכיאטרים שלה. שם פגשה בו. היא ממהרת להסיט את הנושא, כשאני שואלת לגבי הפרטים. "היו שם סמים ושתיה", היא אומרת.

 

האיכון האחרון היה בתחנת הרכבת

אחיו של דניאל בודסוב, גארי, בוכה כבר יומיים. "דניאל לא הודיע לאף אחד שום דבר ופשוט נעלם" הוא אומר. "הוא אף פעם לא נהג כך בעבר, אנחנו מודאגים". לדבריו, מתגורר אחיו בדירה איתו ועם אביו. הפעם האחרונה בה ראה אותו, היה ביום שישי בערב. לפני שנסע לבית חברים, מחוץ לעיר. "דניאל נשאר בבית עם אבא. ובשבת בבוקר, הוא יצא. בלי תיק ובלי כלום. אפילו את המטען של הטלפון, הוא לא לקח".

ועוד הוא מוסיף ואומר, כי ידוע לו שמצבו הנפשי של אחיו, אינו כשורה. "ניסיתי לשכנע אותו להתאשפז, הוא לא רצה. האיכון האחרון של הטלפון שלו, היה בתחנת הרכבת בחדרה. רצתי לחנויות ליד הבית, התקשרתי לחברים. חיפשתי אותו בכל מקום. וביום ראשון בבוקר, כבר הלכתי למשטרה.כולנו דואגים. אתמול נערכו חיפושים, עם 37 ג'יפים. היום, החיפושים נמשכים. הפלאפון של אחי, לא זמין משבת בערב".

איבד את הראש

חבר ילדות של בודסוב המוכרז נעדר, השוהה בימים אלה בקנדה, מביע חשש לשלומו. "גדלנו יחד, באותו רחוב בחריש", הוא מספר. "כשהיישוב, היה עדיין כפר קטן. עם שניים וחצי רחובות. הוא לא הראשון שנעלם לנו, מהחבר'ה. בגלל שקרה לו משהו בראש. היה עוד אחד לפניו, שאיבד את הראש. ובסוף מצאו אותו בים. זה היה ממש לפני חצי שנה. לאחרונה ראיתי את הסרטונים שפרסם דניאל והתחלתי לדאוג".

תיאורו של דניאל בודסוב: גובהו 1.65, מבנה גופו רזה. שיערו בלינדיני וקצר. לבודסוב יש קעקוע של אותיות יפניות, על זרועו הימנית. נעל נעלי בלאנסטון שחורות. לא ידוע מה לבש, ביום ההיעדרות.

כל היודע דבר על מקום הימצאו של דניאל בודסוב, המוכרז נעדר, מתבקש לטלפן לתחנת משטרת חדרה. 04-6327470 . או למוקד 100, ברחבי הארץ.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות