fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקיון פסח במושבה

בפרדס חנה כרכור מתכוננים לפסח
נקיון פסח במושבה - מהעבודות (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
נקיון פסח במושבה - מהעבודות (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

מועצת פרדס חנה כרכור סיימה בימים אלו את היערכותה לקראת מבצע ניקיון "פסח במושבה" שייחל כבר מהשבוע הקרוב ועד כניסת החג.

במסגרת היערכות מוקדמת של אגף שפ"ע, נעשה מיפוי מקדים של צוות האגף במטרה למקד את פעולות הניקיון בצורה מיטבית ולהיערך לטיפול במפגעים מצטברים.

בתוך כך, יתוגברו בכ"א עובדי הניקיון, מערך פינוי הגזם והגרוטאות, יבוצע פינוי של פסולת בניין מרחבי המועצה, פחי האשפה הביתיים ישטפו כולם,

יתוגבר מערך טיאוט הכבישים, יערכו ניקיונות בשטחים הציבוריים, גני המשחקים ובתי הכנסת.

מהעבודות (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
מהעבודות (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

חבר המועצה ומחזיק תיק שפ"ע, יעקב צדקה, ציין השבוע: "כחלק מהיערכות אגף שפ"ע לקראת חג הפסח, תוגברו מספר העובדים בתחומי פינוי האשפה, המחזור והניקיון בכדי לספק מענה מקסימלי עבור התושבים.

יחד עם זאת, אנו מבקשים מתושבי המושבה לשתף פעולה ולשמור על הניקיון עבור כולנו, להוציא את האשפה ביום הקבוע לכך ובמקומות המיועדים לכך. בהזדמנות זו אני מבקש  להודות לצוות האגף והעובדים על פועלם".

אהוד קוברסקי, מנהל אגף שפ"ע, מציין: חג פסח במושבה נחשב לאחד המועדים העמוסים בשנה בכל הנוגע לפינוי פסולת, גזם וגרוטאות.

תושבים רבים בימים שלפני החג מתחדשים ומפנים מביתם חפצים ורהיטים ישנים והפסולת עלולה להיערם ברחובות ולהוות מטרד תברואתי, סביבתי וחזותי.

אני פונה לתושבים להוציא גזם וגרוטאות בהתאם לימי האיסוף שמופיעים באתר המועצה, אני מבקש מתושבים שנתקלו במפגע לדווח למוקד 106 על מנת שנוכל לתת מענה מיטבי ולטפל במפגע לפני כניסת החג, ציין קוברסקי דבריו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות