fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתיחת פנים

נציגים של 150 ועדי בתים מחדרה הגיעו לכנס חשיפת הפרויקט המשותף לעיריית חדרה והאגודה לתרבות הדיור לשיקום ושיפוץ בנייני מגורים
חדווה יחזקאלי (צילום: שלומי גבאי)
חדווה יחזקאלי (צילום: שלומי גבאי)

מועצת העיר חדרה קיבלה החלטה לתקצב ב-2 מיליון שקלים פרויקט שיפוץ חזיתות בבניינים המשותפים בחדרה. זאת בעקבות סיכום עם נציגי האגודה לתרבות הדיור על תמיכה כספית בגובה של  כ-17 אחוז מהעלות של השיפוץ, שלא תעלה על סך 22 אלף שקלים ליחידת דיור. תמיכה זו תהווה בסיס לעידוד שיפוץ חזיתות הבתים המשותפים.

בהתאם להחלטת מועצת עיר, יחולק תקציב של 2 מיליון שקלים על-פי קריטריונים שנקבעו מראש ובפיקוח עורכי דין, לוועדי בתים שיציגו 100 אחוז הסכמת דיירים ויגישו את כל  הטפסים הנדרשים עד ה-1 בנובמבר.

בכדי להוציא לפועל את המיזם, יזמה העירייה, באמצעות החברה הכלכלית חדרה ובשיתוף האגודה לתרבות הדיור, כנס חשיפת הפרויקט שאליו הוזמנו ראשי ועדי הבתים בבניינים המשותפים בעיר.

בכנס השתתפו סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי, סגן ראש העיר רומן גישר, מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק, מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה עופר מלכה, מהנדס העיר אינג' נועם גרייף, ממונה מחוז צפון באגודה שלומי אור, ומנהלת סניף האגודה לתרבות הדיור בחדרה זהבה אסולין.

חדווה יחזקאלי
 חדווה יחזקאלי (צילום: איילת קדם)

בפני נציגי הוועדים הוצגה תוכנית השיפוץ שנועדה לשפר את פני חדרה בכל הבניינים הוותיקים ברחבי העיר. בכנס הוסבר תהליך שיפוץ החזיתות, משמעותו והליווי הצמוד הניתן מעיריית חדרה. כמו כן, ניתן מענה לשאלות שהעלו ראשי ועדי הבתים.

חדוה יחזקאלי בירכה את המשתתפים לשנה החדשה, אמרה כי התקציב לשיפוץ החזיתות הינו בגדר תמריץ לשיפור איכות החיים של התושבים והוסיפה כי זו הפעם הראשונה שהעירייה מתמרצת דיירי בתים משותפים לשפץ ולרענן את הבניינים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות