fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתווה החינוך של חדרה יוצא לדרך: תלמידי כיתות א'-ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע

עיריית חדרה בראשות ראש העיר צביקה גנדלמן, גיבשה את מתווה החזרה ללימודים. המאפשר גם לתלמידי ה'-י"ב יום לימודים פרונטאלי אחד בשבוע
שלום כיתה א' - חדרה לקראת שנת הלימודים | צילום: עיריית חדרה
שלום כיתה א' - חדרה לקראת שנת הלימודים | צילום: עיריית חדרה

 

שורה של החלטות ביחס לחזרת התלמידים ללימודים

עיריית חדרה, בראשות ראש העיר צביקה גנדלמן, הכינה מתווה לקראת חזרתם של התלמידים בעיר, לספסל הלימודים.  ביום ראשון הקרוב. על פי המתווה, יחזרו תלמידי כיתות א'-ד' ללימודים של חמישה ימים בשבוע. בנוסף, יפעלו הצהרונים בעיר על מנת לתת מענה לתלמידים בכיתות אלה. וכדי שההורים, יוכלו לשוב למקומות העבודה.

 ואלה הם פרטי המתווה שהוכן:

  1. ילדים הגנים, שגילם עד שש שנים, ילמדו חמישה ימים בשבוע.  בעוד שצהרוני הגנים, ימשיכו לפעול באותה מתכונת בה פעלו בשבוע האחרון.
  2. ילדי כיתות א'-ד' ,  ילמדו חמישה ימים בשבוע. במתכונת של קפסולות.  בעוד שהצהרונים לכיתות א'-ב' , יפעלו באותה מתכונת בה פעלו בתחילת השנה. כלומר: עד 28 ילדים בקבוצה.
  3.  הלמידה תתבצע בסיוע המורים ותומכי ההוראה שגויסו, הסייעות, וכן מורים מכיתות גבוהות יותר.
  4. עבור כיתות ה'-י"ב,  יתקיים לפחות יום  למידה פרונטאלי בשבוע. בחצאי כיתות. הלמידה תתבצע במרחבים הפתוחים, בהתאם למודל הייחודי שפיתחה העיר חדרה: 'מודל חדרה לחינוך', המותאם ללמידה בתנאי קורונה.
  5. כל תלמידי החינוך המיוחד, יחזרו ללמידה מלאה, כולל בימי ימי שישי, בגנים ובבתי הספר. גם בכיתות על הרצף התקשורתי,  בבתי הספר הרגילים. יתר כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר הרגילים, ילמדו במתכונת של חמישה ימים בשבוע.
  6. לא יהיו הסעות לגנים, לבתי ספר ולצהרונים. למעט החינוך המיוחד.

 

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, על פרטי מתווה החינוך שגובש: "מדובר בבשורה גדולה לציבור ההורים וגם לתלמידים, שמשוועים לחזור למסגרות ולשגרה. אנו, בחדרה, נמשיך לעשות את המיטב. על מנת להקל על התושבים את ההתמודדות עם מציאות הקורונה. לצד הקפדה מלאה על הכללים וההנחיות. ונוודא כי החזרה המבורכת למערכת החינוך, לא תפגע במאמצים האדירים שאנו משקיעים, על מנת להשאיר את חדרה עיר ירוקה. אני מברך את אנשי מערכת החינוך ואת הצוותים המקצועיים בעירייה. שעמלו קשה מאוד, כדי להוציא את המתווה שלנו לדרך בצורה הטובה ביותר".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות