fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת  "השמורה" של מכבי בזכרון יעקב נפתחה לקהל הרחב

מרפאת "השמורה" בשכונת השמורה נפתחה, גם למטופלים חדשים, ובה יונגש לקהילה רפואה מקצועית, איכותית ובזמינות גבוהה
ד"ר תומר אגוזי, מרפאת השמורה בזכרון יעקב, מכבי שירותי בריאות

לאחר 30 שנה של טיפול מסור בקהילה, ד"ר עפר בן יעקב, רופא המשפחה המיתולוגי של מכבי שירותי בריאות בזיכרון יעקב, מפנה את מקומו במרפאה בשכונת השמורה. ד"ר הולן קולט, מומחית לרפואת משפחה, תמשיך להעניק מענה רפואי במרפאה החדשה, ביחד עם שני רופאי משפחה מומחים – ד"ר תומר אגוזי וד"ר אמיר צבעוני, שנבחרו להוביל את רפואת המשפחה של מכבי בזיכרון יעקב והסביבה, במרפאתם החדשה- מרפאת "השמורה".

ד״ר תומר אגוזי (44), בוגר הטכניון, מומחה ברפואת משפחה, הוא יו"ר החברה הישראלית לרפואה משלימה, מטפל רגשי, מדקר בדיקור מערבי IMS ומייסד מרפאה אונקולוגית משלימה. "אני מאמין ברפואה אינטגרטיבית המשלבת את הידע והיכולות של הרפואה הקונבנציונלית עם כוחות הריפוי והכלים של הרפואה המשלימה. מרפאת השמורה הוקמה מתוך חזון לשתף פעולה עם מיטב הרופאים והמטפלים וליצור מרפאה  אינטגרטיבית בקהילה, שנותנת מענה לטיפול ותחזוקה שוטפת לבריאות שלמה", מסכם ד"ר אגוזי.

ד"ר אמיר צבעוני (40), תושב בנימינה, בוגר לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב ומומחה ברפואת משפחה: "בתפקידי האחרון עבדתי בזיכרון יעקב וכך הגעתי להכיר את המועצה ואת תושביה. בחרתי ברפואת משפחה מתוך אהבת אדם. אני מאמין כי לצורך ריפוי אמיתי צריך לדעת להקשיב היטב, לאבחן נכון ולמצוא את הטיפול הנכון לאדם שמולי. לצורך כך אני כרופא שואף להכיר את האדם המטופל אצלי על כל רבדיו. בשנים האחרונות אני עוסק גם בטיפול בכאב כרוני בגישה המשלבת גוף ונפש. עד לאחרונה עבדתי במכון לרפואת כאב בקריה הרפואית רמב"ם בתחום זה. עברתי למכבי שירותי בריאות מתוך רצון לעבוד במרפאה מיוחדת שפועלת לפי ה-'אני מאמין' שלי, ואני שמח מאוד על בחירתי".

רונית חיון, מנהלת מכבי בזיכרון יעקב: "כקופה הגדולה בזיכרון יעקב, אנחנו ממשיכים להרחיב את שירותי הבריאות בעיר. מרפאת "השמורה" פרי יוזמתו של ד"ר תומר אגוזי, משתלבת עם החזון שלנו במכבי להנגיש לקהילה רפואה מקצועית, איכותית, כוללת ומכילה, שרואה את המטופל במרכז. המרפאה פתוחה למטופלים חדשים ובזמינות גבוהה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות