fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מספר המשפחות הנזקקות בחדרה גדל בצל הקורונה: 700 מארזי מזון חולקו בעיר

מארזי המזון חולקו על ידי עמותת לב חם בשיתוף פעולה עם עיריית חדרה, שסייעה בהכנת רשימת הנזקקים
הכנת החמגשיות לחלוקת לנזקקים \ צילום: דוברות עיריית חדרה
הכנת החמגשיות לחלוקת לנזקקים צילום: דוברות עיריית חדרה

מעגל העוני מתרחב

רק אתמול, פורסם בחדשות חדרה על חלוקת תלושי מזון למשפחות נזקקות בעיר. והיום, מספרים בעיריית חדרה על חלוקת 700 מארזי מזון. שחולקו בשבוע הראשון של הסגר, בשתוף פעולה בין עמותת לב חם ומחלקת הרווחה של העירייה.

בשבוע שעבר, אם כן, חולקו נתמכי הרווחה ברחבי העיר, מארזי מזון. ששונעו לבתיהם על ידי עובדי ומתנדבי עיריית חדרה. בשיתוף פעולה עם עמותת לב חם. שתרמה לעירייה את המארזים, לצורך חלוקתם.

 

הכנת החמגשיות למשלוח \ צילום: דוברות עיריית חדרה
הכנת החמגשיות למשלוח \ צילום: דוברות עיריית חדרה

 

הרשימות של נזקקי הרווחה, הוכנו מיידית על-ידי מנהלות מחלקות האגף. מנהלת מחלקת רווחה מזרח עינב כצמן, מנהלת מחלקת רווחה מערב פרחיה ביטון, ומנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים רויטל פוקס. ועברו התאמות וסינון, מול העמותה. בנוסף, ארגנה העירייה את שינוע המארזים לבתי המשפחות. בסיוע מנהל אגף את"ל אהוד ואנה. שהעמיד שני רכבים לצורך העניין.

יו"ר עמותת לב חם, איציק ספיר: "רוב תודות למנהלי המחלקות הנהדרים שהמשימתיות הינה נר לרגליהם. יש רגעים קשים מאוד בהפעלת עמותה וניהולה, במשבר שאנו שרויים בו. אך יש רגעים שמאפילים על הקשיים וגורמים לתעצומות נפש ואנרגיות אין סופיות, ואלה רגעי הזכות שניתנה לנו לתת ולגרום לנזקקים לחייך ולומר תודה".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "הקורונה מאתגרת אותנו כל פעם מחדש. וכל סיוע למי שנזקק הרי הוא מבורך. תודה גדולה לאנשי העמותה ולעובדי העירייה המסורים, שנרתמים כל פעם מחדש בהתנדבות לסייע לתושבים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות