fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית חדרה הודיע על עזיבה: "נגרם עוול לגנדלמן, גאה ששירתתי תחתיו"

יומיים לאחר השעייתו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן מתפקידו, הודיע יד ימינו יעקב זיגדון על התפטרותו
יעקב זיגדון (צילום: שלומי גבאי)
יעקב זיגדון (צילום: שלומי גבאי)

יעקב זיגדון, שבשמונה השנם האחרונות שימש כמנכ"ל עירית חדרה, הודיע היום (ג') על התפטרותו. הודעה זו הגיעה יומיים לאחר שהוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות הודיעה כי החליטה להשעות את ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן מכהונתו למשך חצי שנה.

"אני מסיים היום את תפקידי כמנכ"ל העירייה בשמונה שנים האחרונות", פתח זיגדון את הודעתו לעובדי העירייה. "אני מסיים את תפקידי מפני שאין לי אמון בכוונות וביכולת של ההנהלה הזמנית. אין לי אמון בכוונותיה הטהורות של ההנהלה הזמנית שאכן תפעל למען העיר בכל מאודה וכוחה, על פי חוק, בטוהר מידות ובמנהל תקין. אין לי אמון ביכולותיה של ההנהלה הזמנית להמשיך לפתח את העיר באופן מושכל ויעיל למען הכלל. ולמען חדרה, לוואי ואתבדה.

אני מסיים את תפקידי מפני שאני חושב שנגרם עוול אישי וציבורי לראש העירייה הנבחר, צביקה גנדלמן. אישי, מפני שאינני מכיר עוד פוליטיקאי ישר דרך ממנו. ציבורי, מפני שרק תושבי העיר יקבעו מי יעמוד בראשם ולא מניפולציות פתלתלות.

אני יודע שאחרי לכתי יהיו כאלו שיאמרו 'ברוך שפטרנו' ויהיו כאלו שיצרו על כך. הראשונים, המכנה המשותף שלהם הוא שיושר, יושרה וניהול מקצועי הם לצנינים בעיניהם והשניים ששמו בי את תקוותם ומבטחם להנהיג את המערכת העירונית המקצועית. צר לי שאני מאכזב חלק מהאנשים היותר טובים בעירייה.

אני גאה לסיים שמונה שנות שירות כמנכ"ל העירייה תחת הובלתו של ראש העיר הנבחר.

אני גאה בהתנהלות על פי חוק, מנהל תקין ושכל ישר. אני גאה על התנהלות ללא משוא פנים תוך שמירה ואיזון של האינטרס הכללי העירוני למען תושביה ובעלי העסקים שבה. אני מודה לראש העיר הנבחר, צביקה, על ההזדמנות והאמון שנתן לי לנהל את העירייה על פי מדיניותו והובלתו.

בנימה אישית. לפני 52 שנה, בגיל 14, עזבתי את ביתי ומשפחתי ויצאתי לדרך עצמאית וציבורית שמסתיימת כעת. אני שב לחיק משפחתי המתרחבת למקום ולאנשים שאני אוהב ושאני יודע שיחזירו אהבה שאינה תלויה בדבר.

קביעת הוועדה להשעיית ראשי רשויות להשעות את גנדלמן מתבססת על כתב האישום שהגישה המדינה כנגדו באוקטובר האחרון, בגין מרמה והפרת אמונים, מידע כוזב, קבלת דבר במרמה ושיבוש מהלכי משפט.

באוקטובר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד גנדלמן, המתאר את הקשר בין גנדלמן לקבלן המקומי סמי לוי, שכיהן בעבר כחבר מועצת עיריית חדרה וכממלא מקום ראש העירייה. לפי כתב האישון, פעל לוי לקידומו של גנדלמן לקראת הבחירות לראשות העירייה ב-2013. גנדלמן, כך לפי כתב האישום, קידם אינטרסים של לוי תוך ניגוד עניינים ולא פסל עצמו מלדון בהם, לרבות בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, שבראשה עמד מתוקף תפקידו כראש העירייה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות