fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי רוצה ללמוד סיעוד?

בפעם השלישית ברציפות, זוכה בית הספר לסיעוד של בית החולים הילל יפה במקום הראשון
בית הספר לסיעוד בבית החולים הילל יפה \ צילום: דוברות בית החולים
בית הספר לסיעוד בבית החולים הילל יפה צילום: דוברות בית החולים

פעם שלישית מקום ראשון

בפעם בשלישית ברציפות: בית הספר האקדמי לסיעוד, של בית הילל יפה בחדרה, זוכה כמצטיין. בתוכנית הכוכבים של משרד הבריאות. זאת מבין כל בתי הספר לסיעוד בארץ. הד"ר מירב בן נתן, מנהלת בית הספר: "הזכייה היא ללא ספק תוצר של עבודה קשה ומסורה".

השבוע, התבשרה מנהלת בית הספר האקדמי לסיעוד של בית החולים הילל יפה, הד"ר מירב בן נתן, כי בית הספר זכה כמצטיין. בתוכנית הכוכבים לבתי ספר לסיעוד בישראל, לשנת 2019. זוהי הפעם השלישית ברציפות, שבה זוכה בית הספר כמצטיין. מבין 15 בתי ספר לסיעוד ברחבי הארץ. הפרס ניתן "על הטבעת חותם ערכי, מקצועי ואנושי בהכשרת דורות של אחים ואחיות במדינת ישראל. כאשר המצוינות הופכת לדרך חיים בקרבם".
המדדים שנבדקו, לפיהם זכה בית הספר לסיעוד בבית החולים הילל יפה, מגוונים. כגון בתחום הניהול, גיוס הסטודנטים החדשים, והבטחת איכות ההוראה העיונית והקלינית. וכן בנוגע לאחוזי הנשירה בקרב הסטודנטים וממוצע הציונים במבחן הרישוי הממשלתי.
הד"ר בן נתן: "אין ספק שהעבודה הקשה שאנו עושים, באה לידי ביטוי. בזכייתנו זו השנה השלישית בפרס זה. אנו משקיעים מאמצים רבים, כדי לשמור על רמת מצוינות גבוהה. בהכשרת הדור הבא של אחים ואחיות. לטובת העלאת איכות הטיפול במטופלים בישראל. לא בכדי, פתחנו את חודש אוקטובר האחרון, של תחילת שנת הלימודים האקדמית, עם מספר של 109 סטודנטים. שבחרו לעשות הסבה מקצועית לסיעוד. ועוד נותרה רשימה ארוכה של ממתינים לקורס הבא. שיתקיים בבית הספר לסיעוד של בית החולים. ביום שני, 7.12.20, בשעה 16:00 אנו מקיימים יום פתוח ב- ZOOM. ואני מזמינה את כל מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית, להיכנס ולהתרשם".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות