fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי צריך בידוד

מפרי בידוד ותושבים שלא עטו מסיכות נתפסו על ידי המשטרה, העורכת אכיפה אינטנסיבית
אכיפה מוגברת \ צילום: משטרת ישראל
אכיפה מוגברת | צילום: משטרת ישראל

שלושה במכונית אחת

במהלך הלילה האחרון, במוצא"ש, ערכו שוטרי תחנת משטרת חדרה אכיפה יזומה בעיר. שבמהלכה, נבדקו רכבים והנוסעים בהם. וכך, אותרו על ידי המשטרה שלושה אנשים. שהיו אמורים להיות בבידוד, ובטח שלא לנסוע לשום מקום. אולם בחרו להפר את הוראות הבידוד ולנסוע במכוניתם. ביחד עם אדם נוסף ששהה עימם. השוטרים, רשמו דוחות לשלושת מפרי הבידוד. בסך 5000 שקלים כל אחד. בנוסף, דרשו השוטרים ממפרי הבידוד לחזור באופן מיידי לביתם ולשהות בו. מדובר בשני אחרים ובנוסע נוסף, שהפרו את הנחיות משרד הבריאות.

אכיפה יזומה בבאקה אל גרבייה

אכיפה נוספת, ביצעו שוטרי תחנת משטרת באקה אל גרבייה, ביישוב. על מנת לאכוף שם את תקנות משרד הבריאות. בהתאם לנדרש בתקופת הקורונה. במהלך האכיפה, זיהו השוטרים שניים מתושבי היישוב, כשהם מסתובבים ברחוב ללא מסיכות פנים, כנדרש לפי התקנות. התושבים קבלו דוחות, בהתאם. בנוסף, ואפשר לומר שגם באקראי, נתפס תושב היישוב המחוייב בבידוד, כשהוא נוהג ברכבו.

הנהג,  בן 18, נתפס על ידי המשטרה כאשר רכבו פגע בניידת המשטרה. ביש המזל הזה של הנהג, שאיתו במכונית היו גם נוסעים נוספים, ביניהם ילד בן שש, הוליד עד מהרה ביש מזל נוסף. כי במהלך הבדיקה שערכו השוטרים לפרטי האיש, עקב התאטונה הקטנה הזאת, נמצא כי הוא אמור בכלל לשהות בבידוד. והוא קיבל דוח בהתאם, בסך 5000 שקלים. השוטרים חייבו אותו  כמובן לשוב לביתו ולשהות שם.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות