fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי התערבות קופת החולים המאוחדת, שוחררה מיכל גלברט מפרדס חנה ממלונית הקורונה

בעקבות משבר רגשי, עקב השהייה במלונית הקורונה, קבלה מיכל גלברט אישור מיוחד להשלים הבידוד בביתה
מיכל גלברט, בוכה במלונית הקורונה \ צילום: פרטי
מיכל גלברט, בוכה במלונית הקורונה צילום: פרטי

"תצילו אותי מהמלונית"

במהלך סוף השבוע האחרון, התראיינה מיכל גלברט לחדשות חדרה. בכתבה, שנשאה את הכותרת " מיכל גלברט מפרדס חנה מתחננת: שחררו אותי ממלונית הקורונה", היא תיארה את מצבה הרגשי. שהלך והידרדר, בעקבות שהותה במלונית הקורונה בירושליים. זאת אחרי ששבה מדנמרק, שם ביקרה את אימה הקשישה. היום, בשעות הלילה המאוחרות,, שוחררה ניכל גלברט מהמלונית. על מנת שתוכל להשלים את שלושת ימי הבידוד האחרונים, בביתה. זאת בעקבות התערבות קופת החולים, שבה היא מבוטחת. "את הטראומה של ימי השהות שלי במלונית הקורונה", היא אומרת, "אני אקח איתי לעוד הרבה זמן".

מיכל גלברט: "יצאתי הבייתה אתמול בלילה. כי קופת החולים המאוחדת, התערבה לטובתי בוועדת החריגים. בנוסף, אחרי הראיון לחדשות חדרה, התראיינתי גם לתוכנית של רפי רשף. אז כנראה שהפנייה של קופת החולים והרעש התקשורתי, עשו את שלהם. ושחררו אותי. הגעתי הביתה, באחת וחצי בלילה".

ומהו הדבר הראשון שעשית?

"פשוט נשמתי עמוק"

אבל בעצם, הדבר הראשון שעשתה, הוא אחר: "התחבקתי עם בעלי, שחיכה לי מחוץ למלונית", היא אומרת. "לא ראיתי אותו יותר מחודשיים. ורק אז, יכולתי לנשום עמוק".

ומה את עושה היום?

"מדברת בטלפון עם אימא שלי ובעיקר נחה. יש עוד אלפים כמוני, לא רק אני. ולכן, המטרה שלי היא בעיקר להציף את נושא הבידוד הכפוי במלוניות. אז גם התראיינתי לתוכנית רדיו נוספת. ואני מעדכנת את הקורות אותי, גם בפייסבוק. והיום בערב, יקחו ממני עוד דגימת קורונה. כשיגיעו התוצאות, שתהיינה שליליות, קרוב לוודאי, אני אהיה משוחררת. ישר לזרועות הסגר".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות