fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיזם חדש בשכונת בית אליעזר: לוח מודעות בטעם של פעם

חברת וועד השכונה של בית אליעזר, צביה חן, הגתה רעיון: לוח מודעות של פעם, ליד הסופר, למען תושבי השכונה: "זה מזכיר לי את הילדות"
לוח המודעות השכונתי \ צילום: איילת קדם
לוח המודעות השכונתי צילום: איילת קדם

מאז מחאת האוהלים הפכה צביה חן, מבית אליעזר, 50, רווקה הנמצאת בזוגיות לפעילה חברתית. היא הצטרפה לוועד השכונה ולוועדת התרבות של המתנ"ס והתחילה להיות מעורבת בחיי הקהילה. בשבועות האחרונים  מפאר המיזם החדש שלה, לוח מודעות כמו במושבים, את הקיר החיצוני של סופרמרקט מגה השכונתי. שנרתם למיזם ותרם את הלוקיישן.

חן: "לא כולם בפייסבוק, וחשוב להנגיש את המידע השכונתי לאנשים. אנחנו, וועד השכונה, עורכים כל מיני אירועים ולכן חשוב שיהיה גם לוח מודעות. ניסיתי כמובן להגיע בעיקר לתושבים המבוגרים בשכונה".

 

צביה חן והלוח \ צילום: פרטי
צביה חן והלוח | צילום: פרטי

"לוח מודעות זה הוא באחריותי"

באחד הדפים הלבנים המודבקים על לוח המודעות המאולתר, כתבה חן: "לוח מודעות זה הוא באחריותי. כאן אעביר לכם מידע על הקורה בשכונה, ואשמח לשמוע מכם על כל עניין".

על לוח ישנם פרסומים שונים, כמו היה עיתון שכונתי. ויש גם הודעות עירייה ומידע היסטורי על האגודה השיתופית של שכונת בית אליעזר, שפעם הייתה בכלל מושב.

ואם לא ידעתם, ניתן לקרוא בלוח המודעות גם את הנתון הבא: שכונת בית אליעזר, היא השכונה הגדולה בחדרה. המונה כ-8000 בתי אב ו-30 אלף תושבים.

בנוסף למידע האינפורמטיבי ולפרסומים השונים, מוצמדת ללוח תיבת תלונות

מישהו התלונן?

"כתבו לי שם רק מחמאות".

בחורף ננסה דרכים אחרות

לדברי חן, הרעיון של לוח מודעות נלקח על ידה מלוחות המודעות שנמצאים במושבים של עמק חפר. "אני מאמינה ברטרו וזה מזכיר לי את הילדות", היא אומרת, "ואם זה היה תלוי רק בי, הייתי מוסיפה ללוח המודעות גם מערכת כריזה כמו של פעם. כדי שתושבי השכונה שלא משתמשים בפייסבוק או בווטסאפ, יקבלו את כל ההודעות של חברי וועד השכונה. הרעיון שהגיתי, התחיל למעשה בשכן המבוגר שלי שממול. הוא אפילו לא ידע שנבחר וועד שכונה חדש, אז חשבתי על דרך שבה אוכל להנגיש לו ולתושבים מבוגרים אחרים בשכונה, את המידע. והאמת היא שהלוח באמת עוזר, אבל זה לא מספיק ואני מחפשת עוד דרכים אחרות, שבאמצעותן ניתן להגיע לכל תושבי השכונה. כמו שאמרתי קודם, מערכת כריזה היא בהחלט רעיון".

ומה יהיה על לוח המודעות בימי החורף הקרבים?

"נכון, זו באמת בעיה. בחורף אי אפשר יהיה לתלות בחוץ דפים. אז אצטרך איכשהו להקים עבור התושבים בשכונה כל מיני קבוצות ווטסאפ, ולחכות לקיץ הבא".

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות