fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת חוף השרון ביטלה את התוכנית לייקור הארנונה

הארנונה לתעשייה הייתה צפויה לעלות בשיעור מצטבר של מאות אחוזים במשך שלוש שנים
אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)
האם יאמצו בנתניה את ההחלטה? אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)

 

אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)
האם יאמצו בנתניה את ההחלטה? אזור התעשייה פולג (צילום רותי ברמן)

המועצה האזורית חוף השרון החליטה לבטל את התוכנית להעלות בצורה חריגה את הארנונה לתעשייה. דבר שצריך לעניין מאד גם את עיריית נתניה שרואה במועצות האזוריות מתחרים קשים על מפעלי תעשיה באזור. על פי ההצעה המקורית שהוגשה לאישורם של שר האוצר, יאיר לפיד ושר הפנים, גדעון סער, הארנונה הייתה צפויה לעלות בשיעור מצטבר של מאות אחוזים במשך שלוש שנים.

מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, אודי אורנשטיין, בירך על החלטת ראש מועצת חוף השרון, אלי ברכה, למשוך את התוכנית וקרא לראשי מועצות אזוריות נוספות שהגישו בקשות לאישור העלאה חריגה בארנונה לפעול בדרך דומה. התעשייה מנהלת מאבק קיומי על רקע עלויות היצור שהתייקרו, החלשות הדולר וההאטה בשוק המקומי שעלולה להחריף בעקבות מבצע "צוק איתן": "מפעלי התעשייה הם מקור תעסוקה חשוב לתושבי המועצות האזוריות וראוי שהגופים הציבוריים יעסקו בסיוע ובחיזוק פעילותם ולא יראו בהם פרה חולבת לכיסוי הוצאות. הארנונה בארץ כבר היום יקרה ואין שום סיבה לייקר אותה עוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות