fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עם המים?

בכירי דירקטוריון מעיינות העמקים בחנו את הפרויקטים באזור בסיור
מהסיור (צילום: מיכל לוי חברוני)

חברי דירקטוריון תאגיד "מעיינות העמקים" ערכו ביום שישי שעבר סיור בכמה ממתקני המים והביוב המרכזיים של התאגיד והתרשמו מהיקף הפרויקטים וההשקעות. את סיור הדירקטורים יזם אורי שמואל יו"ר התאגיד וממלא ראש עיריית יקנעם כחלק מחיזוק מעורבות הדירקטוריון בפעילות השוטפת של התאגיד המספק שירותי מים וביוב ליקנעם, קרית טבעון, רמת ישי וזכרון יעקב.

הסיור כלל ביקור במט"ש (מכון טיהור שפכים) מעיין צבי המשודרג באזור זכרון יעקב ובמתקני תשתית מים וביוב מרכזיים נוספים באזור זכרון יעקב, כמו שאיבת ואגירת המים בגבעת עדן בזכרון יעקב, ומט"ש עמקים החדש בצומת כפר יהושע. היו"ר, אורי שמואל, והמנכ"ל, יהודה סיסו, העבירו סקירה מקצועית על מתקני והשקעות התאגיד והשיבו על שאלות שהופנו אליהם.

בסיור השתתפו שישה משבעת הדירקטורים, יו"ר הדירקטוריון, אורי שמואל, רו"ח מיכל לוי-חברוני (זכרון יעקב) אורנה יחזקאל (יקנעם), ערן פרי (קרית טבעון), דר' טלי דניאלי (קרית טבעון) דורית נודלמן (רמת ישי), וכאמור מנכ"ל התאגיד, מנהל התפעול, אלי מדו, והצוות האדמיניסטרטיבי של מעיינות העמקים.

בסיום הסיור הביעו הדירקטורים את הערכתם על הפעילות ועל ההשקעות. אורנה יחזקאל, חברת הדירקטוריון, וראש מנהל ההנדסה בעיריית יקנעם אמרה: "אנשים שחושבים שתאגיד מים הוא בסך הכל מנגנון לגביית הכסף, אבל לא מבינים איזה פעולות רחבות היקף נעשות לשדרוג תשתיות המים והביוב כפי שקורה בתאגיד מעיינות העמקים. בסיור התרשמנו מכמות והיקף הפרויקטים ועוצמתם. יישר כוח ליו"ר התאגיד אורי שמואל ולמנכ"ל יהודה סיסו על הובלת הפרויקטים".

אורי שמואל אמר: "מטרת הסיור הייתה שהדירקטורים מארבעת הישובים יראו, יחושו ויתרשמו מקרוב מהפרויקטים הבולטים של התאגיד. מי היה מאמין שתוך מספר שנים התאגיד ישקיע כ- 220 מיליון שקלים בשיקום פיתוח תשתיות ובניה של מתקנים ופרויקטים חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. אני רוצה להודות לעובדי התאגיד ובראשם למנכ"ל התאגיד יהודה סיסו על ההשקעה המקצועית והמסירות לרמת שירות גבוהה לתושב. אני מודה לחברי הדירקטוריון על תרומתם לקידום תאגיד מעיינות העמקים לרווחת התושבים ומודה לארבעת ראשי הרשויות על שיתוף הפעולה שמוביל לתוצאות לאורך שנות פעילות התאגיד".

 

קראו עוד בחדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס ועוד!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות