fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהומה בבית החולים הלל יפה בעקבות רצח איש העסקים

איש העסקים אחמד זוהדי עתאמנה נורה למוות בבאקה אל גרבייה ביום ראשון האחרון. יחד איתו נפצע באופן בינוני גם גבר בן 39 . כשהפצועים הגיעו לבית החולים הלל יפה פרצה מהומה במקום כשמאות אנשים הגיעו לשם והחלו להתפרע ולנהוג באלימות גם כלפי אנשי הביטחון.

זוהדי בן ה- 40 נחשב לאיש עסקים מוערך שבבעלותו מרכולים בעיר. ראש מועצת באקה אלגרבייה, עורך דין מורסי אבו מוך, הכריז בתום ישיבת חירום של העירייה על שביתה כללית ביישוב כאות מחאה ואבל ואמר "מדובר בפשע נתעב שאי אפשר להיות אדישים אליו. חייבים לפעול כדי להוקיע את הפשע והאלימות".

מבדיקה ראשונית עולה, כי הירי בוצע לעבר השניים באזור הכניסה הצפונית לבאקה, ע"י חשוד שנמלט ככה"נ רגלית מהמקום.

למקום הגיעו שוטרי בראשות מפקד תחנת משטרת חדרה, וסרקו את תא השטח אחר היורה שנמלט. חוקרי זירה של חטיבת הזיהוי הפלילי אספו ממצאים מהזירה במטרה לקדם את החקירה ולהביא לחשיפת מבצע העבירה ומעצרו.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפגעו מירי בכניסה הצפונית לעיר בידי חשוד שנמלט רגלית מהמקום. הם פונו במצב אנוש וקשה למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותו של אחד מהם.

מדוברות בית החולים הלל יפה נמסר כי: "מדובר באירוע הפרת סדר חמור ובאלימות של מאות אנשים כלפי אנשי הביטחון של בית החולים, אשר לאחר היוודע דבר מותו של מטופל שהגיע זמן קצר לפני כן לחדר המיון, הותקפו על ידי אלה שהגיעו לבית החולים והחלו להתפרע ברחבת המיון.

 

בית החולים הלל יפה בחדרה (צילום: שלומי גבאי)
בית החולים הלל יפה בחדרה (צילום: שלומי גבאי)

אנשי הביטחון ניסו להשליט סדרהן בכניסה לבית החולים והן בכניסה לחדר המיוןעל מנת למנוע פגיעה בצוות המטפל בחדר המיון שהרגיש מאויםכמו גם במטופלים ובמבקרים אחרים במקוםלמקום אף הוזמנה משטרה.

לאור הצורך להתמודד מול מאות אנשים שעמדו מולםהשימוש באמצעים הקיימים בידי המאבטחים היה במידתיות וללא נפגעים”.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות