fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בחדרה: 'חמישופינג', במטרה לעודד את הציבור ברחובות המרכזיים בעיר

הפנינג ססגוני ביוזמת עיריית חדרה שהגרילה מתנה שווה במיוחד: יום שופינג בליווי אישי של הסטייליסט המוביל מושיק גלאמין, בשביל לעודד עסקים מקומיים
הפנינג ברחובות חדרה \ צילום: דוברות החברה הכלכלית
הפנינג ברחובות חדרה צילום: דוברות החברה הכלכלית

ביום חמישי האחרון, רגע לפני הסגר של ראש השנה, התקיים ברחובות הנשיא והרברט סמואל בחדרה, הפנינג של שופינג מיוחד במינו. במסגרת ההפנינג, שיזמה מנהלת העסקים בחברה הכלכלית, הפכו הרחובות למוקד בילוי וקניות ססגוניים. אמני רחוב רבים נתנו שואו, הרחובות הראשיים של העיר התמלאו בצלילים של מוסיקה והיה יותר משמח.

מנכ"ל החברה הכלכלית של עיריית חדרה, שי ארנט: "זה היה ניסיון ראשון. ואני משוכנע שעוד נשוב ונחגוג ב 'חמישופינג', חמישי שכולו שופינג במרכז העיר, במהלך כל השנה".

 

הפנינג: הרחובות הראשיים ב 'חמישופינג' / צילום: דוברות החברה הכלכלית
הפנינג: הרחובות הראשיים ב 'חמישופינג' / צילום: דוברות החברה הכלכלית

 

הגרלה וסטיילינג

במסגרת האירוע, שהפיקה וארגנה החברה הכלכלית של עירייה, משכו הרחובות הראשיים של העיר את ציבור התושבים, לערוך בהם שופינג לקראת החג. זאת ועוד: תחרות מגניבה, של אלופי השופינג בחדרה, התקיימה אף היא במקום.

וככה זה עובד: מבין כל הרוכשים ב'חמישופינג', בכל החנויות של הרחובות הראשיים הרברט סמואל והנשיא שהשתתפו במבצע, תוגרל מתנה שווה במיוחד: יום שופינג, בליווי אישי של הסטייליסט המוביל מושיק גלאמין. הסכום הכספי שיוקצה לטובת יום שופינג בליווי הסטייליסט: 1000 שקלים בתווי קניה, מתנת עיריית חדרה. תווי הקניה מיועדים לשופינג בעיר חדרה בלבד. זאת כדי לעודד עסקים מקומיים.

להחזיר את תושבי חדרה למרכז העיר

לדברי מנכ"ל החברה הכלכלית של עירייה, שי ארנט, מטרת ההפנינג הנה החזרת תושבי חדרה לערוך שופינג ברחובות מרכז העיר.

ארנט: "דווקא עכשיו, לקראת החגים ובמיוחד בשנה שבה נפגעה פעילותם של כל העסקים בעקבות הקורונה, חשוב לנו במיוחד לעודד את הציבור לחזור לחויות הקניות המוכרת והאהובה. וליהנות על הדרך מהפנינג במרחב הציבורי וגם מתחרות נושאת פרסים".

 

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות