fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות הקורונה: בחינות הבגרות יתקיימו השנה

משרד החינוך הודיע על הכוונה לקיים את הבגרויות לכיתות יא' ו-יב' תחת המגבלות. היכנסו להכיר את הנושאים עליהם ייבחנו התלמידים. ביום שלישי יפורסמו מועדי הבחינות
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)
תלמידים | אילוסטרציה (PantherMedia)

על רקע התפשטות הקורונה, ממשיך משרד החינוך לנקוט בשורה של צעדים שיבטיחו את שגרת הלימודים של תלמידי החטיבה העליונה. בתוך כך, הוא נערך לקיים את בחינות הבגרות בכיתות יא- ו-יב תחת המגבלות הקיימות. ביום ראשון העלה המשרד את הנושאים עליהם ייבחנו תלמידי כיתות יא' ו- יב' ב-49 מקצועות בגרות; חובה ובחירה. מקצועות אלה כוללים את הנושאים עליהם ייבחנו התלמידים בבחינת הבגרות. המיקוד נועד לאפשר לתלמידים למקד את הלמידה שהתבצעה לאורך כל שנת הלימודים עד להחלטה על סגירת בתי הספר.

ביום שלישי הקרוב (ה-24.3.2020) יפרסם המשרד את מועדי לוח הבגרויות החדש. המשרד ימשיך לעדכן באופן שוטף את ציבור המורים והתלמידים בנוגע לכל מידע חדש הקשור לבגרויות.

הקליקו כדי לראות את כל פריסת 49 המקצועות, חובה ובחירה.

ההערכה: הבגרויות יתקיימו בחודשי החופש הגדול

עוד קודם לכן פורסם כי במערכת החינוך נערכים לאפשרות שהלימודים בבתי הספר ובגנים לא יתחדשו אחרי פסח, ב-17 באפריל. בתחילה הודיע משרד החינוך על ביטול בחינות הבגרות לכיתות יג' ו-יד' ועל דחיית הבגרויות שנועדו לחודשים מאי ויוני. ההערכה היא כי המבחנים יידחו לחודשים יולי ואוגוסט, ובמשרד כבר הודיעו לפני מספר ימים כי הוא נערך לקביעת מועדים חדשים. כאמור, ביום שלישי יפורסמו המועדים החדשים.

שר החינוך: עובדים ללא הפסקה להיערך לבחינות הבגרות"

שר החינוך רפי פרץ: "מערכת החינוך היא אי של יציבות בים הסוער. במציאות בה התלמידים נמצאים יחד עם כל המדינה תחת הגבלות בתנועה על רקע משבר הקורונה, חשוב לנו לעבוד ללא הפסקה על מנת להיערך לבחינות הבגרות. כך עשינו בלמידה מרחוק וכך אנו עושים גם בנושא הבגרויות. עשינו את ההתאמות הנדרשות והמערכת נערכת לכל תרחיש. אנו עושים ככל שניתן כדי שתלמידי ישראל יוכלו להיבחן בבגרויות ועם מינימום פגיעה בהם".

מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב:"אנחנו פועלים להבטיח לכל אורך הדרך שגרת למידה. לצד האולפנים שמשדרים מדי יום, אנחנו נערכים להוציא לפועל את בחינות הבגרות. טובת התלמיד עומדת לנגד עינינו ולכן אנחנו פועלים לתת לו את המענים הנדרשים ולהכין אותו באופן הראוי ביותר לקראת הבחינות. למרות שאנחנו נתונים במציאות של אי ודאות, אנו ערוכים לקיים את בחינות הבגרות בכל מצב".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות