fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתמי הדם עדיין נמצאים על הרצפה בחדר המדרגות

הגבר שנמצא בחדר המדרגות בחדרה לפני יומיים, עדיין מורדם ומונשם. החשוד במעשה טוען: לא אני עשיתי
הבניין במתחם נאות ספורט \ צילום: איילת קדם
הבניין במתחם נאות ספורט צילום: איילת קדם

מתחם נאות ספורט. יום רביעי. צהריים. גשם חזק ניתך על מתחם המגורים הישן, שכל דייריו מתגוררים בשכירות. אנשים קשי יום, קשישים, אימהות חד הוריות. מתגוררים שם בדירות קטנות, בחלקן דירות עמידר, שנבנו אי-שם בשנות ה-70. בבניין הישן שבו אירע המקרה, אין אור בחדר המדרגות. התאורה לא עובדת. ביום שני, בשעות הצהריים, פינו משם פראמדיקים של מד"א, גבר במצב קשה. עם חבלת ראש. בינתיים נעצר שכן, 30, החשוד במעשה. שמעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב. בחדר המדרגות של הבניין, עדיין נראים כתמי הדם על הרצפה.

הדם על הרצפה, במקום האירוע \ צילום: איילת קדם
הדם על הרצפה, במקום האירוע \ צילום: איילת קדם

 

"חשד סביר שהחבלה נגרמה על ידי החשוד"

תחילתו של המקרה במתחם נאות ספורט, ביום שני בצהריים. אז התקבלה שיחה של מודיע משטרתי, במוקד 100 של משטרת ישראל. שבה דווח, כי 'זרקו אדם'. צוותי משטרה הגיעו למקום, ואיתם כוחות הצלה של מד"א. שפינו את האיש לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מורדם ומונשם. שזה גם מצבו כעת, בזמן כתיבת שורות אלה. במקביל, נעצר חשוד במעשה, כבן 30, המתגורר אף הוא בבניין.

"מהחומר שנאסף עד כה, עולה כי ישנן ראיות לכאורה, שקושרות את החשוד לעבירה". נכתב בפרוטוקול של הארכת המעצר, ביום שבו נתפס החשוד במעשה.  שנערכה בפני השופט אהוד קפלן, בבית משפט השלום בחדרה. וכך כתב השופט קפלן, בהחלטתו: "עיון בתיק החקירה, מגלה כי קיים חשד סביר לכך שהחבלה שנגרמה לקורבן, נגרמה על ידי החשוד. בעקבות ויכוח ביניהם. וישנו חשד סביר, שהחשוד דחף את הקרבן והפיל אותו".

לדברי בא כוחו של החשוד, עו"ד דוד בוחבוט, מכחיש החשוד את המיוחס לו.

 

עו"ד דוד בוחבוט \ צילום: עצמי
עו"ד דוד בוחבוט \ צילום: עצמי

 

בני הזוג לא מדברים עברית

לדברי שכנתם של החשוד והקרבן מהקומה הראשונה, החפצה בעילום שמה, עבר הקרבן להתגורר בבניין לפני מספר חודשים בסך הכל. איש שקט, ממוצא רוסי, העובד כנהג הסעות ואינו דובר כמעט עברית. לדבריה, החשוד בתקיפה גם הוא מוכר לה. אך היא לא ממש יודעת מה לספר עליו. "איש צעיר, לא דברנו יותר משלום שלום", היא אומרת.

בדירת הקרבן, מתגוררת איתו גם בת זוגו, כבר 40 פלוס. היא פותחת את הדלת בחלוק כחול. נסיון לתקשר עימה, לא עולה יפה. היא אינה דוברת כלל עברית. "אני באמת לא יודעת מה קרה פה", אומרת השכנה מהקומה הראשונה. "הגעתי מהעבודה בעשר בלילה, ועוד היו פה כתמים של דם על הרצפה".

ביום רביעי, יומיים אחרי, עדיין ישנם כתמים של דם על הרצפה, בבית המגורים במתחם נאות ספורט. המדרגות מסומנות בסימון משטרתי צהוב. החל מהמדרגה למטה, עליה נרשם המספר 1. ועד למדרגה מספר 11. ממנה נפל, או הופל הקרבן. תלוי את מי שואלים.

חקירת המשטרה בעניין, עדיין נמשכת. החשוד, עדיין במעצר.

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות