fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמל סלע נבחר לקדנציה נוספת

בתום מרוץ מותח זכה השבוע כרמל סלע בסיבוב השני בבחירות לראשות מועצת חוף הכרמל
כרמל סלע
כרמל סלע בחגיגות הניצחון אמש במושב גבע (צילומים: אבי ברומברג)
כרמל סלע
כרמל סלע בחגיגות הניצחון אמש במושב גבע (צילומים: אבי ברומברג)

ראש מועצת חוף  הרכמל, כרמל סלע נבחר לקדנציה שלישית. בתום סיבוב שני שנערך אתמול (שלישי) נבחר סלע שהתמודד מול המועמד אבי קאופמן.  מועצת חוף הכרמל היא הרשות האזורית היחידה בארץ שבה נערך סיבוב שני בבחירות האלה.  אחוז ההצבעה עמד על 54 אחוז.  מתוך 10,598 תושבי חוף כרמל הצביעו, 6051 הצביעו עבור סלע, כ-57% מהקולות, ו-4547 הצביעו עבור קאופמן, כ-43% מהקולות.

בחינה של התוצאות בקלפיות מראה כי בעתלית ובקיסריה ניצח קאופמן, כפי שקרה גם בסיבוב הראשון. בעתלית קיבל קאופמן 1411 קולות וסלע 1175 קולות, ובקיסריה קיבל קאופמן 903 קולות וסלע 460 קולות. נצחונו של סלע בבחירות הושג בזכות הרוב שהשיג ברוב היישובים הקטנים יותר של מועצת חוף הכרמל – קיבוצים, מושבים וכפרים. עם זאת, ביישובים בת שלמה, כרמל, מאיר שפיה והחותרים ניצח קאופמן.

סלע, בן 63, הוא תושב מושב גבע כרמל, נשוי ואב לשלושה. אביו של סלע, מרדכי סלע, היה בעבר ראש המועצה, וסלע ממשיך את השושלת. פעילותו צמחה מתוך יישובו: הוא היה יו"ר ועד גבע כרמל, יו"ר החגיגות של המושב, ובמקביל לעבודתו כראש מועצת חוף כרמל היה גם יו"ר הוועדה הכלכלית של מרכז המועצות האזוריות. סלע תיאר את הקמפיין לבחירות האחרונות כ"אגרסיבי, אך נקי". סלע  הדגיש במהלך הקמפיין את מה שהוא רואה כיתרון המשמעותי שלו: הניסיון, ותיאר את המתמודדים מולו כחסרי ניסיון. הקמפיין שלו התאפיין בפעולות בכל הרמות האפשריות: חוגי בית, כנסים ותיאור העשייה בתקשורת.

הרקע להתפלגות הקולות נרמז בדברים שאמר אחרי הסיבוב הראשון: "הקמפיין הזה היה הרבה יותר מורכב ומעניין כי המתמודדים מולי הגיעו מתחומי ההייטק והביטוח ולא מחקלאות". סלע ותומכיו קיבלו את תוצאות הבחירות בביתו שבגבע כרמל. כשהגיעו התוצאות, החלו החגיגות וסלע נישא על כפיים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות