fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ועדת משנה לחינוך הממלכתי דתי הגיע לפרדס חנה כרכור

ח"כ משה טור- פז (יש עתיד) : "בפרדס חנה כרכור מערכת חינוך מובילה. התרשמתי מהמגמה הצומחת והמתפתחת ומרוח ההתחדשות של החינוך במושבה"
ח"כ משה טור - פז (באמצע) בסיורו בפרדס חנה כרכור. צילום: באדיבות המועצה המקומית

יו"ר ועדת המשנה לחינוך הממלכתי דתי, ח"כ משה טור- פז, הגיע לסיור היכרות עם מערכת החינוך בפרדס חנה כרכור. טור-פז סייר במוסדות חינוך, ביניהם בית הספר אורט חקלאי, אמונה אלישבע ובית הספר נעם. את הסיור הובילה ראש המועצה הגר פרי יגור, חבר ההנהלה נחום גנצרסקי, מנהלת אגף החינוך אוריה ירדני, מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך, הנהגת ההורים היישובית והתושב אלון מרחב שיזם את הביקור.

במהלך הסיור קיבל ח"כ טור-פז סקירה מקיפה על התחדשות מערכת החינוך במושבה ובדגש על פיצול ביה"ס חקלאי לשני בתי ספר. הליך הפיצול החל לפני מספר חודשים בתמיכה והסכמה יישובית גורפת. בשנת הלימודים הקרובה יפתחו שני בתי ספר, תחת שני סמלי מוסד שונים, שיכללו כ-900 תלמידים כל אחד מהם. בכך הפיצול ייטיב עם מערכת החינוך בדגש על מענים פרטניים לתלמידים ופדגוגיה חדשנית.

בהמשך הסיור בחקלאי, נפגש ח"כ משה טור- פז עם תלמידי מגמת דיפלומטיה וסיפר להם על תפקיד ח"כ בכנסת ישראל.

בסיור בביה"ס אלישבע, מנהלת בית הספר, ד"ר יעל דוקוב הציגה למשתתפים את הנתונים המעידים על עליית הביקוש להרשמה לבית הספר, סיפרה על המגמות המייחדות את בית הספר והצביעה על מגמת העלייה במספר הבנות הניגשות ל-5 יחידות לימוד במתמטיקה.

בביה"ס נעם הציג מנהל בית הספר רחמים ביטון את התפיסה החינוכית של ביה"ס והאתגרים איתם הצוות החינוכי מתמודד. במהלך הסיור דנו בצורך בהקמת חטיבת ביניים לבנים ומתן מענים חינוכיים לילדי המושבה.

בסיום הסיור ראש המועצה הגר פרי יגור הודתה לח"כ משה טור-פז על יום ההיכרות עם מערכת החינוך ברחבי המושבה והגישה לו את רשימת הפערים לתקצוב. מהנדס המועצה העלה את הקושי בקידום פרויקטים מול משרד החינוך אל מול הפקידות המשתנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות