fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיפול משפחתי: הבת רופאה במחלקת הקורונה, אביה מאושפז במחלקה

הרופאה מטפלת באביה שמצבו הידרדר. המאושפז במחלקה שלה שבבית החולים
הרופאה ואביה במחלקת הקורונה | צילום: דוברות בית החולים
הרופאה ואביה במחלקת הקורונה | צילום: דוברות בית החולים


לאחר שהיא וכל בני משפחתה חלו בקורונה, חזרה ד״ר מדלג׳ דועא מכפר קרע לעבוד בבית החולים הלל יפה בחדרה. כסטאז׳רית לרפואה במחלקת זיהומיות א׳ בבית החולים. שהיא למעשה המחלקה למאומתי קורונה. וביום הראשון לעבודתה שם, הידרדר מצבו של אביה. והוא אושפז במחלקה שבה היא עובדת.

ד״ר מדלג׳ דועא, מסיימת בימים אלה את הסטאז׳ שלה. שאותו, כאמור, היא עושה במחלקת הקורונה. לפני תחילת הסטאז' שלה, כאמור, חלתה הרופאה בקורונה. ונשארה בביתה, עד שהחלימה. ויכלה לשוב לעבודתה בבית החולים. אלא שעכשיו, לאחר חזרתה, הידרדר מצבו הרפואי של אביה, נדיר דועא. והוא אושפז במחלקה שבה היא עצמה עובדתצ. מה שמאפשר לה, כך נראה, לשמור על אביה מקרוב. וגם, כמובן, להפיג את בדידותו.

ד״ר מדלג׳ דועא: ״חיכיתי כבר לחזור לבית החולים, ובפרט למחלקת זיהומיות א׳. אני מודעת לעומס הפיזי והנפשי הכבד, המוטל על אנשי הצוות. וכמי שחלתה והחלימה מקורונה, אני חשה בטוחה יותר. ורוצה לסייע כמה שניתן, לצוות הרפואי. וכמובן, גם לחולים עצמם. המחלה הזאת הרבה יותר קשה ממה שחשבתי״.

ובאשר לאביה, היא אומרת : ״אני שמחה שאני נמצאת ליד אבי, ומנסה לעזור לו כמה שאפשר. אחד הדברים הקשים עבור החולים במחלקה, הוא חוסר היכולת לראות ולהיפגש עם קרובי משפחה. אני שמחה שבמקרה הזה, אני תומכת באבא מקרוב. ומעודדת אותו שיהיה בסדר״.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות