fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף הכרמל: התקיים יום חילופי שלטון עם בני הנוער

מי שמילאו את התפקידים הבכירים במועצה היו פעילי מועצת הנוער של חוף הכרמל
יום חילופי שלטון בחוף הכרמל (צילום: יח"צ)
יום חילופי שלטון בחוף הכרמל (צילום: יח"צ)

ביום ראשון התקיים במועצה אזורית חוף הכרמל יום חילופי שלטון שבמהלכו בני נוער מיישובי חוף הכרמל החליפו את מנהלי המועצה. מי שמילאו את התפקידים הבכירים במועצה היו פעילי מועצת הנוער של חוף הכרמל.

יום חילופי השלטון נפתח בהתכנסות חגיגית שהתקיימה באולם הישיבות של המועצה האזורית חוף הכרמל, בנוכחותם של ראש המועצה כרמל סלע, אנשי מטהו, מנהלי מחלקות , נציגי המרכז הקהילתי, צוות מחלקת הנוער ועוד. בהמשך מילאו כאמור בני הנוער את תפקידיהם של מנהלי המועצה ושל ראש המועצה.

לי קציר, שמשמשת כראש מועצת הנוער בחוף הכרמל מילאה את מקומו של ראש המועצה כרמל סלע, סגן יושב ראש מועצת הנוער נעם שוורץ החליפה את סגן ראש המועצה מודי ברכה, ניב גל החליף את סגן ראש המועצה אורן עוזרד, ים בורוכוב החליף את מנכ"ל המועצה ירון פרידמן, איתי כרמי החליף את דובר המועצה אבי ברומברג ועוד…

יום חילופי שלטון בחוף הכרמל (צילום: יח"צ)
יום חילופי שלטון בחוף הכרמל (צילום: יח"צ)

מנהל מחלקת נוער, רפי אבני, שיזם את היום אמר: "אני רואה חשיבות רבה במעורבות בני נוער ובהעצמתם, לא רק למען ההווה אלא למען עיצוב עתיד החברה בישראל וכמובן בחוף הכרמל".

קציר שהחליפה את ראש המועצה כרמל סלע אמרה: "זהו יום חשוב בו ניתנת לנו, בני הנוער, אפשרות להכיר ללמוד ולהשפיע על הנושאים הרלוונטיים לבני הנוער ולהעלותם על סדר היום בפני מנהלי האגפים השונים במועצה. בחוף הכרמל יש נוער ערכי, מעורב ומוביל ויום חילופי השלטון מאפשר לנו, הנהגת הנוער במועצה, להיות מעורבים ושותפים בקבלת החלטות הנוגעות לבני הנוער במועצה".

איתי כרמי, שהחליף את דובר המועצה אבי ברומברג אמר: "היום אנו מרגישים פעילים ומשפיעים במיוחד. מדובר בהזדמנות גדולה עבורנו בני הנוער להכיר את המערכות המוניציפאליות, לפעול, ללמוד ואף לשנות. במהלך היום נחשפנו לידע רב שאין ספק שישמש אותנו בעתיד".

כשראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע, העביר את תפקידו לקציר הוא אמר: "תפקידו של נבחר ציבור בכלל וראש רשות בפרט נושאים עימם עבור ממלא התפקיד אחריות רבה. מאחל לכולכם הנאה ולמידה מיום הנוער בשלטון המקומי בחוף הכרמל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות