fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: לפני הסגר, בקניון מול החוף וילג'. תמונות אחרונות לפני שהשופינג נגמר

מסע פרידה מהקניון הכי גדול בעיר, רגע לפני שסוגרים את השאלטר והולכים הביתה
אילנית ביטון מול החנות הסגורה \ צילום: איילת קדם
אילנית ביטון מול החנות הסגורה צילום: איילת קדם

סגירת דלתות

שעה לפני הסגר, קניון מול החוף וילג'. רוח מזרחית קרה נושבת מכוון הים ואחרוני הקונים ממלאים את החנויות בקניון. שחלקן כבר סגורות, למרות שעדיין יש זמן. לפחות שעה. בסטרדיווריוס, כבר סוגרים. הנסיון שלי להשתחל מבעד לתריס החצי סגור, לא עולה יפה. המוכרות ממהרות לעצור את ההסתננות שלי.

אבל יש עוד שעה עד הסגר

"לא משנה, אנחנו כבר צריכים לסגור".

 

סטרדיווריוס: סוגרים בארבע \ צילום: איילת קדם
סטרדיווריוס: סוגרים בארבע \ צילום: איילת קדם

 

ארבע וחצי. בחנות קסטרו הסמוכה, לעמות זאת, המכירות בשיאן. תור ארוך משתרך ליד הקופה. המוכרת, דיאנה: "את האמת? גילחו לנו את הסחורה. היו פה המון קונים היום, וגם ככה לא היה הרבה לפני כן.

יסמין בולטני, עומדת ליד הקופה בשקט. העמידה בתור, כך נראה, לא ממש מטרידה אותה. "באתי להחליף משהו בחנות, שקבלתי מאימא שלי", היא אומרת. "לא ממש אכפת לי שעומד להיות סגר, כי ממילא אני לא קונה הרבה".

מירה מחדרה, לעומתה ("לא צריך שם משפחה"), מחליטה שלא לעמוד בתור. "קבלתי גיפט כארד וחשבתי לקפוץ לחנות שבקניון כדי לקנות משהו. אבל נראה לי שאוותר", היא אומרת. "אין לי חשק לעמוד בתור". גם לי אין.

 

התור בקסטרו לפני הסגר \ צילום: איילת קדם
התור בקסטרו לפני הסגר \ צילום: איילת קדם

 

יהיו יותר קונים

רבע שעה לפני הסגר. בחנות הסמוכה של רנואר, אין תור. התנועה דלילה, והמבצעים קורצים על הקירות. מעילים ב-200 שקל ושלל מבצעים נוספים ב-99. אומניה מג'דלי, העובדגת בחנות שבמתחם כבר שנה וחצי: "היה היום די מפוצץ, כמו שישי. מכרנו הרבה מאוד. ממש באסה להישאר בבית ולא לעבוד, בימי הסגר. ונה שיותר מבאס, שה שאחרי הסגר יהיו המון קונים. אפילו יותר מעכשיו".

 

אומניה מג'דלי, 'רנואר', לפני הסגר \ צילום: איילת קדם
אומניה מג'דלי, 'רנואר', לפני הסגר צילום: איילת קדם

 

עשר דקות לפני חמש. המתחם של הקניון מתחיל להיסגר והמכוניות זזות. אילנית ביטון, מנסה להיכנס לחנות של H&O. אבל השומר שבכניסה, לא נותן לה. היא מתעקשת. "אני חייבת לקנות מסיכות, שכחתי לקנות אותן קודם". והוא עושה מצווה ומביא לה, עד לפתח הדלת. בתמורה, היא משלשלת לו את הכסף מבעד לחריץ שבדלת. ועוזבת את המתחם, שנסגר.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות